fredag 2 maj 2014

TANDLÄKAREN NÄSTA.


Jag satt och funderade på vad jag skulle kunna fylla den här bloggen med idag. Det behöver jag nog inte tänka så mycket på längre. För det blir gnäll.
Alldeles nyss gick det stora bitar ur min ena tand. Den var lagad tidigare och det var lagningarna, som trillade ur.
Jag stoppade bitarna i min nya fjärilsask, som jag ju visade nyss. Men doktorn bryr sej väl inte om bitarna. Så i morgon bitti får jag ringa och beställa tid till lagningen. Tyck inte synd om mej utan om min börs. Det blir nog inte billigt. Bilden här har jag "lånat" på nätet.
        
Jag är  i alla fall inte rädd för min tandläkare. Nån bättre kan man nog inte få tag på. Han är så trevlig och pratar gärna med mej. Han är helt enkelt psykologisk, så man inte känner rädsla.
I vilket fall som helst, får jag ringa i morgon bitti och beställa tid. Men då gäller det förstås att de inte har tagit en klämdag då.


 Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! 
♥ ♥ ♥

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej du..Ja dom kan ta bra betalt dom,ingen konkurens har dom heller.
Ja du må tro jag mår som en prins,eller kanske som en Kung här i värmen..Haé Kram.

Ama de casa sa...

Usch... Din stackare. Jag har en otrolig tandläkarskräck så jag lider verkligen med dig.
Kram

ansepanse sa...

usch, tandläkarbesök är aldrig roliga och dyra blir det ju, hoppas att det går bra
Sv: nej, vi demonstrerar heller inte, vi var bara hemmavid hela dagen igår
kramar

Anonym sa...

Stackars dig. Det är en stor fördel att ha en sympatisk tandläkare, men det är ingen billig "hobby" att gå dit. Blir alltid stora trista hål i börsen. Betydligt roligare att lägga de pengarna på något annat. Kram Bosse

Veiken sa...

Fy så tråkigt Det är riktiga syndapengar, som min mamma alltid sa!
Man kan ha mycket roligare för den summa man ger i bidrag till tandläkaren. Hoppas att det inte blir så dyrt! Kram