måndag 15 augusti 2011

Jag är med i Kaffehörnans tävling.

 
1a pris: 2 st sjalar i matchande färger, mått ca 33x160 cm
2a pris: En 2-färgad sjal, mått ca 33x162 cm.

Regler
Du kommenterar i Kaffehörnans inlägg, "-jag är med"
Glöm ej att uppge din mejladress, om du inte har någon blogg
Så han kan kontakta dig vid ev vinst

Extra lott i tävlingen 

Skriv om tävlingen på din blogg och länka http://kaffehornan.blogg.se/2011/august/tavling.html   samt www.fairmonkey.se  När du gjort det, skickar du till Kaffehörnan, så noterar han detta.
Tävlingen avslutas 22 e Augusti kl 20.00

Detta är ett snabbinsatt inlägg. Så kika också på det förra inlägget, där jag har skrivit om nyss lästa böcker.



Glöm inte min Reseblogg. Klicka på jordgloben så kommer du dit.

Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! ♥ ♥ ♥
 

5 kommentarer:

wiper sa...

Då får jag hålla tummarna för dig. Jättefina sjalar

Ha en toppendag
kramar

Carina Sjölund sa...

Då håller jag tummarna stenhårt att du vinner :)
Kramis♥

Anonym sa...

fina saker. Jag håller tummarna Gilla. Kramar MI

Siita sa...

Nu har jag länkat o är oxå med. Kram

Sussi sa...

Vilka fina. Hoppas du vinner :)

Vad irriternade det där med koden. Jag är glad att du har tålamod och skriver in koden igen.

Vi har renoverat till och från säkert i 2 år nu men vi gör långa pauser ;)
Så då hinner vi leka lite med Doris emellan.

Kramisar