måndag 6 mars 2017

Mammas födelsedag.

Idag är det min Mammas födelsedag. Om hon hade levt så skulle hon ha blivit 104 år idag.




Så här såg min Mamma ut i sin ungdom.


Så här såg vi ut när min lillasyster var rätt liten.
Den här bilden blev tagen när jag tog Realexamen. Det är jag med mina syskon och min bästa vän. Nu är alltså vår familj fullbordad med en lillebror också.

Mamma har min systers äldsta dotter i knät. Och jag har min yngste son i knäet. Vi var uppe i Stockholm och firade jul tillsammans.
Min Pappas äldre bror fyllde år det här datumet också.

 Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! ♥ ♥ ♥

6 kommentarer:

yvonne sa...

Du har varit i minens album ser jag!
God natt och sov så gott!
Kram!

Lena i Wales sa...

Fin tillbakablick! Min mor skulle varit 102 år i år, hon blev 90 år.
Ha en fin dag!

yvonne sa...

Ha en bra dag med ditt stickeri!
Kram!

yvonne sa...

Det är bra att passa på om man ser en toa ,så att det inte händer en olycka!
Kram!

Anonym sa...

Härligt,ligger säkert mycken nostalgi i dom gamla bilderna,fina minnen..
Min musiksmak är nog ganska bred,,men toppas absolut av countrymusiken,där finns så många berättande texter,sen soundet på den lite äldre countryn,gillas..Haé Kram.

yvonne sa...

Jag tror att vi hade set roliga ut alla!
God natt!