onsdag 20 april 2011

Noack på promenad med Gilla och Morfar.

Idag har vi varit ute för att se oss omkring efter något, som kan göra vårt balkongräcke finare. Men vi hittade inte nåt lämpligt.



Vännen Estonian Angel frågade i sin kommentar om jag inte hade fotat de nya skorna. Det har jag alltså nu. Så här fina är dom.

 Vi var ute med älsklingen Noack ikväll innan det blev mörkt. Så här blir det några bilder med honom.
 Som du ser, så kommer det en del lökväxter här så småningom. Det är Påskliljor och Pingstliljor, men det är bara blasten som har tittat upp ännu. I bakgrunden ser man "vår" pub i bottenvåningen. Den heter ju Pub Norrbro.
Här ser Noack lite rädd ut. Men så är inte fallet. Han har bara rört på sej, när jag tryckte på avtryckaren.
Han har precis kommit i in vår trappa här.


Nu står vi i vår lilla hiss på väg uppåt. 
 
Nu sitter han på sin egen plastmatta i hallen och väntar på belöningen som består av ett "tuggben". Det får han alltid, när vi har varit ute.

 Men först ska han lägga sej ner och vänta tills vi kommer med "benet". Sen ska han sätta sej upp igen och tacka med ena tassen innan han får lägga sej ner igen och tugga på det. Det blev allt för idag, för klockan har blivit ½ 12 ungefär.

Dagens Citat:

Den sundaste gymnastiska övningen är

att i rätt tid resa sig från middagsbordet.

Giorgio Pasetti.
*********************************************************************** 
Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar!
 

3 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Här exploderadade naturen igår och allt slog ut! Inte bra med sommar i april...Kramiz

Siita sa...

God morgon. Nattsudd som vanligt. Ja jag går ju upp 5 så då måste jag sova. Kram

Carina Sjölund sa...

Önskar dig en glad påsk!
Kramen vännen♥