tisdag 14 augusti 2012

Jag är trött i kväll.


Nu är jag jättetrött. För jag har haft stortvätt idag.

Sen satte jag igång att beskriva mitt Barnbarns bröllop på min Reseblogg. Så nu tänker jag krypa i säng så fort som möjligt. Men du kan gå in här och titta på lite om bröllopet.
Dagens Citat:
Vår herre har skapat nötterna,
men han har inte knäckt dem.
Goethe.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! ♥ ♥ ♥

7 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Förstår att du är trött! Jättefint inlägg om bröllopet!
Vi är tudligen många bloggare som får testa soyan! Kramiz

Sand mellan tårna sa...

Här är en till som var trött igår. Har åkt på en dunderförkylning och var helt slut igår kväll. Somnade kl 21. Nu känner jag mig piggare.
Sv: Kul grejor du berättade från Teneriffa.

Yvonne sa...

Godmorgon vännen! Hoppas att du har sovit gott efter en sån ansträngande tvättdag! Ha en bra dag! Morgonkram!

Siita sa...

Jag var oxå trött igår glömde skriva hälften som jag tänkte, fortsatte i morse. Kram

Yvonne sa...

Jasså du är också en härmapa. Då hade nog du och jag haft kul om vi hade träffats .Kram!

Yvonne sa...

Det var en mycket speciell klänning! Om inget annat så hade vi roat alla de andra. :-) Nattakram!

Yvonne sa...

Jag ska absolut nanna nu ! Har varit ute nästan hela dan! Natti natti!