onsdag 8 augusti 2012

Återkomsten.


Hej igen! Nu har vi kommit hem från en vecka i Stockholm. Som du nog förstod i förra inlägget var ju den egentliga orsaken att vi skulle övervara min dottersons bröllop.

Jag hinner inte med mer i kväll, för det har tagit sin ordentliga tid att ladda ner bilderna från kamerorna. Och allt är inte färdigt än. Men en bild kan jag ju visa. Det är en på mig själv  med klänningen jag hade på bröllopet. Det är på allmän begäran, eftersom jag har skrivit så mycket om jakten på den.
 Jag hade mörkblåa spetsstrumpor till klänningen och ett par högklackade skor, som var för smala. Jag hade inte gått i högklackat sen jag bröt min ena fot för flera år sen. På kvällskvisten när det var dans, så dansade jag i strumplästen.
Dagens Citat:
Lätta bekymmer är pratsamma
djupa sorger är stumma.
Seneca.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Glöm inte min Reseblogg. Klicka på jordgloben så kommer du dit.
Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! ♥ ♥ ♥

7 kommentarer:

Ama de casa sa...

Snyggt! :-)

Siita sa...

God morgon Gilla o välkommen hem igen. Den klänningen var ju bara din. Snygg till tusen. O vad jag önskar jag vore smal, men är man född stor så är man. Väntar på att få se dom andra korten med. Kram

Sand mellan tårna sa...

Välkommen tillbaka! Du ser jätte snygg ut.

Nett sa...

Så snygg klänning du har, den är verkligen jättefin. Hoppas att du kommer att få mer nytta av den än bara bröllopet. Kram

Veiken sa...

WOW! Är du säker på att ni inte var på det Kungliga Slottet? Du hade passat in där med den otroligt vackra klänningen... Kramar

Viktkamp sa...

Vacker du var =) Kram

Mita sa...

Jisses vilken snygging, klänningen är urtjusig och du bär verkligen upp den med stil...
Kan tänka mig att det var en fin upplevelse med slotts bröllop..
Kramiz**