måndag 26 augusti 2013

Fototriss del 227: Randigt

 Nu har ju säsongen startat igen för att fototrissa. 
         
Temat är randigt den här gången. Från vår balkong har vi den här utsikten över en fyrvägskorsning. Där finns det ju gott om ränder.
 Detta är också randigt. Kan vara svårt att gissa vad det är. Jo, våra vita satinlakan i sängen.
En bild till från ovanstående korsning. Konstigt nog, så har jag inte lyckats få med några fordon. Främst bilar. Annars är den här korsningen en av de mest trafikerade i stan.
 Om du vill se vad andra Fototrissare visar kan du klicka HÄR.


Dagens Citat: 
Livet är för viktigt 
för att tas på allvar. 
Oscar Wilde.

♥♥♥
Glöm inte min Reseblogg. Klicka HÄR så kommer du dit.

Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! 

♥ ♥ ♥

12 kommentarer:

Axart sa...

Läckra ränder, korsningen är det ränder åt alla de håll.

AX

Freja sa...

Fina och tydliga ränder!

trollet sa...

Nu när hösten är här ska jag oxå börja med fototrissen igen tror jag=))

Nett sa...

Tycker det blev bra bilder på övergångsställena uppifrån er :) Hoppas att du får en fin Tisdag, här väntar sängen. Kram

ansepanse sa...

fina randigt-bilder :)
Sv: nej vännen, det var inte från dig det mailet kom som jag fick spam ifrån, du missförstod mig, jag fick den från en annan av mina bloggvänner, och dum som jag var öppnade jag ju den :( så nej, det var inte från dig
bamsekramen <3

Siita sa...

Nog blev det ränder allt. Kram

Carina Sjölund sa...

Fint med mycket ränder. Speciellt svart/vitt :)

Ha en fin kväll!
Kramen♥

Veiken sa...

Du behövde inte gå så långt för att hitta ränder på längden och på tvären! Bra jobbat! Kram

Ma sa...

Läcker triss. Korsningen är verkligen randig åt alla håll...

Jah Hollis sa...

Ja, här ser den inte ut att vara trafikerad överhuvudtaget. :-)

Barbro S sa...


Kul att hitta ränder så snart man tittar ut. Fin triss!

Agneta sa...

o på sista bilden var det lite extra ränder i form av däckspår :)