fredag 1 februari 2013

Skandal!

Jag kommer att bli kortfattad i kväll. Vi satt nämligen och tittade på Skavlan på TV och jag och även Sibbe blev chockade, när han skulle intervjua Anna Wahlgren. Han hade ju hennes dotter Felicia som gäst för ungefär ett år sen. Hon berättade ju då om hur dålig hennes mor var under hennes uppväxttid. 

Då trodde man ju, att Anna skulle ha chansen att få, om inte rentvå sig, så i alla fall få berätta lite om, hur det var. Men han tog mest Felicias parti och Anna satt och nästan grät. Det gjorde mig så ledsen och obehaglig till mods. Jag tycker inte att det var ett passande sätt av en programledare i ett nöjesprogram, som det ju är i vanliga fall.

Jag/vi tar ju inte parti för varken den ena eller den andra, men anser inte att Anna Wahlgren, skulle behöva ta emot sådant i offentlig TV. Fy på dej Skavlan!


Dagens Citat: 
Optimisten tror att den värld vi lever i är den bästa 
och pessimisten fruktar att det är sant. 
Okänd.
♥♥♥



Glöm inte min Reseblogg. Klicka på jordgloben så kommer du dit.

Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! 
♥ ♥ ♥

7 kommentarer:

attis sa...

Jag bytte kanal. Orkade inte se detta elände. Inte alls till Skavlans fördel i kväll. Usch.
Kramiz

attis sa...

Nico pratar otroligt nog engelska. Jag var oxå i Frankrike några gånger på 70-talet. Helt hopplöst att göra sig förstådd. Ja vi är faktiskt lika varandra. Så såg jag ut när jag var ung :) Lehna och Jenny är de som är mest lika mej. Båda har blivit kallade för miniBiggan av folk när de växte upp. Jag tyckte synd om Anna ikväll, därför bytte jag kanal. Vovarna är helt underbara. Kramen

Fenixmonas sa...

Har aldrig sett programmet!
Vi har bokat flygstolar med Norvegian, allt annat är betalt o klart för ett år sedan då vi köpte semesterveckor på Holiday Club.
Nu tar jag semester åter den 17 februari! Kramiz

Siita sa...

God morgon. Har aldrig sett det programmet. Tror du hade rätt som sa att Ellinor smittade ännu. Ont i hals o huvud idag. Kramar

Augusta sa...

Såg inte programmet men har sett i Aftonbladet och Expressen här på internet.
Vad jag tycker är mest pinsamt är att skriva en sådan bok om sin mamma. Bra eller dålig förälder så gå i terapi istället. Bryt kontakten men skriv inte såna där böcker. Som förälder är man ju aldrig perfekt men man har ju alltid också ljusglimter som förälder också :)

Trevlig lördag!
Kram

Skruttmärtha sa...

Såg oxå på skavlan och vi tänkte detsamma. Vi sa till varandra gubben och jag varför ställer han så knäppa frågor. Såg ej programmet när Felicia var med, har läst boken som hon skrivit låna den av en kompis.

Det var så kul att titta i sångboken jag hade skrivit olika namn på klasskamraterna på sångerna, hade säkert lekt något minnet vill inte hjälpa mej att komma ihåg varför namnen stod.

Åldern spelar ingen roll, jo det gör det ju bara om man är en ost. Vet du jag trodde jag var äldre än dej lill flicksnärtan. Jag blir dubbelsexig på sjusovardagen.

Det garnet måste jag kolla upp känner inte igen det.

Eftersom bebisen kikar ut på sensommaren så blir det en större storlek stickad av mej.

Gissa om jag blev glad när barnbarnet en kille fråga om jag ville sticka till deras bebis.

Önskar dej en fortsatt bra dag.

Kram från Gun-Britt

Veiken sa...

Jag kunde inte se det programmet, men ska titta sedan och bilda mig en egen uppfattning. Jag har aldrig gillat Anna Wahlgren, men det betyder inte att hon ska sitta i TV och ta skit!
Svar: Ja, bilderna på sötnosen är tagna i Thailand!