tisdag 18 december 2012

Jag klarade av att hitta bilderna och filmerna.


Jag åkte ner på stan idag ensam. Det är inte ofta nån är ute av oss utan den andra. Jag besökte Combina Shop och min kompis Gittan var där ett tag. Siv var stressad och hade mycket att göra. Men nåt foto tog jag ändå. Klicka på bilden, kommer du till Combinas hemsida.
Sen gick jag en stor runda inne på Åhléns och köpte lite band och lite stjärnor till en ljusstake.
På väg mot bussen köpte jag ett par ljusmanschetter igen. Förstår inte var de gamla har tagit vägen.
Så drack vi kaffe, när jag kom hem och åt djupfryst tårta till. Gott.
I vanlig ordning hittade jag inte mina bilder på rätt ställe i datorn, när jag hade laddat upp dem, men lyckades hitta dem i en resa, som gjordes nån gång på 1970-talet. Jag har skaffat ett program, som heter DropBox där man kan dela sina bilder med andra.

Men eftersom jag inte tycker att det är lönt att spara bilderna som ”bara” ska användas till Bloggen, så brukar jag flytta dem från DropBox till mina vanliga bilder. Det var då de hamnade i den gamla resan. Nu har jag grejat dem till rätt ställe i alla fall. Ja, det var det det. Nu är allt på sin riktiga plats igen. Nu kan jag i alla fall ladda upp filmerna, men det blir en annan dag.

Dagens Citat: 
Den sundaste gymnastiska övningen 
är att i rätt tid resa sig från middagsbordet. 
Giorgio Pasetti.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Glöm inte min Reseblogg. Klicka på jordgloben så kommer du dit.
 Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! ♥ ♥ ♥

6 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Det är ordning och reda på dig Gilla! Normalt är det det på mig också men nu för tiden så känns det som jag bara försöker att hålla undan och tänker att jag får ta tag i olika saker sen...hinner inte med helt enkelt! Kramiz

Siita sa...

God morgon. Vilken tur att du hittade dom. Jag får för det mesta handla själv, är han med så sitter han kvar i bilen. Kram

ansepanse sa...

det var där dina filmer hade gömt sig, vilken tur att du hittade dem, jag brukar också rensa bort bilder som jag bara tar till blogginläggen, men jag sparar hemskt mycket också, jag tycker ju om att fota blommor och annat i trädgården och naturen
dagens citat log jag åt :)
kramar vännen

syns du inte så finns du inte sa...

hej fin blogg :)

Nett sa...

Bra att du hittade dem, så snygg poncho eller är det en kofta ? Kram

Augusta sa...

Hej!
Kan vara roligt att gå ut med väninnor också eller .... :)

Snygg jumper som du visade.

Kram