söndag 27 februari 2011

Nej flyg och far.


Klicka på bilden, så kommer du till min nya reseblogg. Metrobloggen, där jag har skrivit om resor på senaste tiden, sa ju att de skulle lägga av. Man jag fick ju en adress, så i min nya blogg hittar du allt jag har skrivit från Metrobloggen, men utan kommentarerna. Jag har jobbat lite med den idag och nu är det dags med den här bloggen en stund.


Du ser här vad jag har sysslat med också. Stickning! Bakstycket ligger i mitten, ett framstycke till vänster och till höger ett påbörjat framstycke. Den koftan är ju till mitt lilla nyfödda Barnbarns barn och jag vill ha arbetet färdigt så fort som möjligt. Hon kan ju växa ur den, för den är bara beräknad till 6 månaders bebis. Hihi!




Klicka på bilden, som jag har lånat från Scanpix, ovanför så får du reda på vilken dag det är i morgon. Alla vi som bloggar kan ju råka ut för sådant.

Dagens Citat:

Ju mer man tänker,

desto mer inser man

att det inte finns något enkelt svar.

Nalle Puh.

--------------------------------------------------------------------------
Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar!
 

7 kommentarer:

Anonym sa...

va fin koftan blir, bra citat
kram

Carina Sjölund sa...

Godmorgon i stugan!
Nu var det ett tag sedan jag tittade in till dig, fy skäms på mig!!!
Och du stickar och är flitig! :)
Snart har jag broderat färdigt min bonad som jag började med för ett tag sedan! Har faktiskt legat lite på latsidan vad det gäller att sy!!!!
Men tar snabbt igen det :)
Ha en fin dag!
Kramen♥

Mi sa...

Ja just det ja. Det är musarmens dag i dag. Jag känner inte av någon musarm tack o lov. Ha en fin dag. Kramar!

Eva sa...

Hejsan! Så sött mönster på koftan. Hoppas allt är bra med dig.
Kram Eva

Anonym sa...

Eftersom jag inte använder mus - sitter på den. så mår min arm bra! Slipper alltså musarm :) Ha det jättegott!

Sussi sa...

Så fint det blir det du stickar. Nu börjar man se vad det ska bli med :)

Hahaha musarmensdag. Ja Ja.. det ska då finnas en dag till allt! Jag har dock inte musarm så jag får fira något annat någon annan dag istället ;)

Sv. Receptet till tårtan finns längst ner i det här inlägget..
http://allt-om-inget.bloggagratis.se/2011/02/08/4563465-taskig-tajming/

Mia systeryster sa...

Va duktig du är på att sticka=D
Blir jättefint!
Kram