söndag 23 februari 2014

FOTOTRISS DEL 249:SPÅR.

Veckans uppgift i 
är att visa spår av alla slag. Jag har tolkat mitt Triss på det här sättet. Jag tar det i kronologisk ordning. För ett år sen den 31/1 2013, tog jag det här fotot mot Kärnan i Helsingborg. I den fina snön går det spår av både fötter och vagnar ser det ut som. Eller kan det vara skidor?
Nästa bild är tagen 29/7 2013. Jag var ute och rastar vovven Baloo och ville ta en bild. Skuggorna gjorde långa spår i asfalten på parkeringen vi brukar gå till.
Den sista bilden är från i år, då vi för en gångs skull hade fått snö på marken. Fotot är taget 31/1 2014 från vårt fönster mot Ängelholmsvägen. Jag ser tydliga fotspår på marken i parken.

Vill du se hur andra bloggare har löst uppgiften, klickar du HÄR.
Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! 
♥ ♥ ♥