onsdag 19 mars 2014

TVÄTTDAG IDAG.

Jag brukar ju tvätta ungefär var fjortonde dag och då var det alltså dags igen.
Jag fick komma till tvättstugan lite tidigare, för man var redan klar. Nu är jag också klar.
Baloo har kommit hit idag också. Nu ligger han och sover vid fotändan av vår säng som vanligt. Då lägger han hela nosen under sängen också.
Jag var ute och promenerade med honom tidigare och när vi gick förbi busshållplatsen, stod det ett par som kysstes intensivt. Så jag trodde nästan att de var på väg att lägga sig på bänken i busskuren.
Det blir inte mycket mer nu, för jag har ordnat till med en Bildbomb i min Reseblogg idag. Den handlar om vår senaste resa till Kos. Så jag har inte ork nog att fortsätta mer här idag.

♥♥♥
Glöm inte min Reseblogg. Klicka HÄR så kommer du dit. 

Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! ♥ ♥ ♥ G

8 kommentarer:

Nett sa...

Jag tycker det är så skönt med maskin här i bostaden, trist att behöva ha tvätten hängandes, men jag kan sätta på en maskin precis då jag har tid och lust. :) Nog blev det garn handlat även om de inte hade det jag var ute efter. Kram

Siita sa...

God morgon Gilla. Här har vi fått vinter igen. Hoppas det smälter snart. Jag ska ju klippa mej i kväll o sen till juntan. Kram

Anonym sa...

Jo då jag fattar,,du tänkte säkert på "Joakim uti Babylon"
Här har det snöat hela fm,verkar som det avtar nu,ljusnar lite där ovan..Haé Kram.

Veiken sa...

Hahaha! Det hade blivit ett scoop på bloggen om dom hade lagt sig i busskuren och fortsatt!
PS, Skönt med ren tvätt! Kram

ansepanse sa...

eftersom vi bor i eget hus, så tvättar jag en maskin lite då och då
vad roligt med Baloo hos er igen
det kyssande paret - det är väl vårkänslorna som svämmar över :)
kramar

Tommy sa...

SV: Ja dess tulpaner är verkligen helt fantastiska. Började vissna men klippte av dom lite så nu står dom fint igen!

Ama de casa sa...

Jag hade också tvättdag idag. Inte så mycket tvätt, men jag vill få undan skidkläderna som just nu ligger både lite här och där i lägenheten. Dom ska ner i "dammsugarpåsar" och det är ju trevligt om dom är rena då :-)

Ma sa...

Då har Du fått mycket gjort idag. Jag har tvättmaskin i min lägenhet, så jag tvättar då jag har behov till det. Sällan jag vandrar ned till tvättstugan och tvättar där...