tisdag 30 november 2010

Belöningar till julen.

Jag har fått en Award av Marie Jag tackar så mycket. Det innebär att:

* Som vinnare ska du kopiera in denna i din blogg.
* Tacka och länka till den du fick priset av.
* Skriva 7 saker om dig själv.
* Skicka vidare Awarden till 7 av dina vänner.
  1. Jag är änka och numera sambo sedan 31 år med Sibbelin. 
  2. Jag har tre barn.
  3. Jag har sju barnbarn.
  4. Jag har ett barnbarns barn.
  5. Jag älskar att resa.
  6. Jag älskar att fotografera.
  7. Tillsammans har vi 14 barnbarn och 8 barnbarns barn. 
Jag skickar vidare den här awarden till:
  1. Sussi  
  2. Vickan
  3. Decdia
  4. Gun
  5. Stattinskan
  6. Margit
  7. Diana.
 Jag hoppas att ni alla tycker att det är trevligt med lite belöning.



Så till något annat. Nu när det är vinter och kallt längtar jag efter sol och värme. Solen ser du här på nedgång som vi såg den från vår balkong, när vi var på Rhodos. Vi ska ju dit i höst igen och hoppas att det kommer att bli bra.


I Gamla stan i Rhodos stad kan man se sådan här underbara gränder.


Lite grekisk mat skulle också vara gott, som detta vi fick där också med lite rött vin till. Mums!

 Dagens Citat: 

Man är ung så länge man kan förvärva nya vanor 

och tåla motsägelser. 

Okänd.

--------------------------------------------------------------------------------------------



Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! 
 

7 kommentarer:

Carina Sjölund sa...

Så underbart med så många barnbarn och barnbarns
barn :)
Grattis till awarden förresten!
Kramar

diana sa...

Tackar :)

Daniel sa...

Tack för inget!;)

Diana sa...

Oj, du och din sambo har varit väldigt produktiva på barnfronten. ;) ;)
Tack för awardsen!

Siita sa...

God morgon. Trevliga bilder. Ja kryssningen var toppen. Tack för grattiset på FB. Kramar

Sussi sa...

Lite belöning mår man aldrig dåligt av. Tack för awarden..
Jag har gjort den några gånger förr men jag ska klura på om jag hittar på några nya påståenden om mig själv. Förhoppningsvis kommer jag på några..
Tack så mycket igen :)

Kramisar

gunsan sa...

Ohhhh vad härligt med alla barnbarn o barnbarnsbarn;))
Grattis till awarden;)
Lycka till på tävlingen;)
kramizzzzz