onsdag 10 november 2010



Jag tävlar hos Kloppan om en bodylotion från Korres. Tävlingen avslutas den 30:e november kl 20



Tävla du med! Det gör du här!


Detta behöver du göra för att vara med:


Kopiera inlägget och lägg i ett inlägg hos dig. Skicka sedan en kommentar med direktlänken till ditt inlägg i detta inlägget och du är med i tävlingen.



Har du ingen blogg? Då gör du som de med blogg fast du skickar det i ett mail till 3 vänner



Jag har 3 st bodylotion att lotta ut till 3 olika vinnare. Bodylotionen kostar 182 kronor styck.


Så här beskriver företaget sin produkt:Det är en återfuktande bodymilk med enastående, puderliknande konsistens. Rik på spårämnen som ”väcker” epidermis med en rejäl energikick till hudcellerna. Kombinationen av provitamin B5, sheasmör och jojobaolja gör huden smidigare och tillför långvarig fukt. Aktiv Aloe® stärker hudens immunsystem med ytterst höga halter C-vitamin, E-vitamin, zink och antioxidativa enzymer.

Jag har kopierat direkt från Kloppans blogg.



Jag försökte lägga in ett par bilder här, men se det gick inte, så jag fick ta ett par från Picasa. Klockan är så mycket och jag har haft krångel att komma ut på nätet idag. Så jag har blivit riktigt sen.

Vi var ju på IKEA häromdan och handlade lite.


Vi har ju fått ett nytt jättestort IKEA  och här kan du se hur det ser ut i jämförelse med det gamla, som man håller på att riva nu.


Det ser alltså ut, som att jag måste skicka bilderna till Picasa först och sen lägga upp dem i bloggen. Jag får bara besked om att det är ett säkerhetsfel, när jag försöker ladda upp direkt från datorn. Vad nu det betyder.


Dagens roliga historia:

Två spindlar träffades och den ena frågade:

- Hur är det med dej? Du ser inget vidare ut.

- Usch, svarar den andre. Det ska ju vara så förbannat rent och snyggt i alla vinklar och vrår numera. Men hur har du det själv?

- Charmant, sden första spindeln, lugnt och fridfullt.

- Såå? Det låter höra sej. Var bor du då?

- I kollekthåven i en kyrka i Aberdeen.
-------------------------------------------------------------------------------------------

Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar!
 

5 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Hahahaha...ja, det är viktigt att bosätta sig på rätt ställe...Kramiz

Yvonne :-) sa...

Morn morn! Historien var träffande.Ha en bra dag! Kram!

Anonym sa...

o nu blev jag med sugen på ikea men det är bara för att jag flyttar snart. hoppas att du vinner nu då
kram

mi sa...

Lycka till i tävlingen gilla!! Ikea är ju numera som en liten stad, haha. Kramar till dig!!

Frogprincess sa...

Det lät omständigt med bilderna. Här har jag en seg dator som inte riktigt vill ta mig dit jag vill...
Ha en bra dag!