onsdag 2 mars 2011

Ett par trevliga tävlingar.

Nu har jag gått med i en ny tävling igen. Klicka här, så kan du också försöka tävla. Det är hos Hobbykällaren som fyller ett år med sin blogg. Vinsten är den här fina pysselboken.



Jag passar på med en tävling till nu hos Utsikt från Vävstugan, för jag är verkligen sugen på att vinna någonting.

Klicka här så kommer du också till tävlingen. Vinsten är hemlig och dragningen blir när bloggen har fått 50000 besökare och det sker snart enligt besöksräknaren.



Dagens Citat:

Den som bantar är på evig jakt

efter tomma kalorier.

Karl 7 år.

*****************************************************************
Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar!

8 kommentarer:

Sussi sa...

Hoppas du får vinna! Du har mina tummar i alla fall..

Sv. Skönt att det verkar fungera bättre nu med nya modemet.
Kul att du kom ihåg änglatrumpeten. Hoppas nu bara att den blir lika fin som i somras..

Kramisar

Anonym sa...

vi får se om det löser sig

Fenixmonas sa...

Jag håller tummar o tår för dig så du vinner!! Kramiz

Hobbykällaren sa...

Kul att du vill vara med i vår tävling. Och du får faktiskt fyra lotter;) Ha en bra dag. Kramar från oss.

Mi sa...

Önskar dig lycka till i tävlingarna Gilla!

Ha en toppendag. Kramar/Mi

Anonym sa...

Jag hoppar dom tävlingarna och ger dig lite större chans! Kram

Mufflo sa...

Det tävlas en hel del ser jag. Lycka till!

Carina Sjölund sa...

Vad du är flitig på att tävla :)
Håller tummar och tår att du vinner!
Kramen vännen♥