onsdag 27 mars 2013

Glad Påsk till alla mina läsare.

Klicka på hönorna, så får du se och höra något trevligt!

Det har ju varit vårdagjämningen för bara ett litet tag sen och nu på söndag får vi ändra till sommartiden. En timma längre på kvällen blir det ljusare. Härligt!
Dagens Citat: 
Först när dina minnen är viktigare för dig 
än dina mål för framtiden 
- först då är du gammal. 
Nido Qubein.

♥♥♥
Glöm inte min Reseblogg. Klicka HÄR så kommer du dit. Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! 
♥ ♥ ♥

10 kommentarer:

Nett sa...

Hoppas att du får en fin påskhelg, en annan skall jobba men som sagt det blir en timma mindre att jobba i helgen :) Kram

Yvonne ♥ sa...

Godmorgon! Nää jag är inte vackrast i världen,inte utanpå.Men inuti har jag några vackra drag... Ha en bra dag!Och en trevlig helg!! Morgonkram!

Siita sa...

God morgon o Glad Påsk. Ha det härligt. Kram

ansepanse sa...

nog kommer jag hönan Agda :)
GLAD PÅSK själv vännen
Sv: jag menar inte att du inte kreativ
idag :)
kramar vännen

ansepanse sa...

inte vet jag vart kommentaren tog vägen, jag hoppas att du fick den
kramar

trollet sa...

Ni har haft det toppen härligt hoppas jag=))
Det var skönt att höra att dom inte ligger i en garderob;)
Ja, sånt tok... med godis/nötter...
Åker till Sälen på måndag, lääängtar!

Carina Sjölund sa...

Glad påsk till dig goa bloggvän♥
Kramen♥♥

Yvonne ♥ sa...

Jag tyckte att det var lätt att hälla ur petflaskan.Innan fick man dropp av smeten överallt.. jasså det var den skönheten du menade Tack så mycket. Ha en skön Helg!

Veiken sa...

Sommartid är det bästa jag vet - nästan!
GLAD PÅSK! Kramar

Yvonne ♥ sa...

Det är svårt att lära gamla hundar sitta sägs det!!! nattikram !