torsdag 9 juni 2011

Onödigt vetande.

  •  Fulla myror faller alltid åt höger.
  • Det är enligt lag förbjudet för grisar att para sig på Mexikos flygplats.
  • Greklands nationalsång har 158 verser, ingen kan alla utantill.
  • Tjejer har svårare än män att gå i trappor, kvinnor har bredare bäcken och har därmed en svårare rörelse i trappor.
  • Det finns 9 män i Sverige som heter Fantomen i förnamn.
  • 7 % av alla amerikaner tror fortfarande att Elvis lever.
  • Coca Cola var från början tänkt att vara en medicin.
  • I Vita Huset finns 412 dörrar.
 Så kan det gå när inte haspen är på. Det kallas för "non inspiration". Inte riktigt, för jag fick lite tips genom Susanne P. Hon hade också bloggtorka.

Försök att inte glömma min tävling. Den hittar du här.

Dagens Citat:

Många lever med en så förbluffande rutin,

att det är svårt att tro,

att de lever för första gången.

Stanislaw Jerzy Lec.
*****************************************************************************

Glöm inte min Reseblogg. Klicka på jordgloben så kommer du dit.

Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! ♥ ♥ ♥
 

7 kommentarer:

Maria sa...

Kikar in för att önska dig en bra helg/kram

Fenixmonas sa...

Ovanligt bra inlägg för att ha uppkommit ur bloggtorka...hehehe...jag har ännu inte drabbats av denna åkomma, men den dagen kommer kanske. kramiz

Anonym sa...

Knasigt (Fniss) ;)
Hur vet de när myror är fulla?!
:)

Anonym sa...

Det där med att myrorna ramlar åt höger var väldigt viktigt att få reda på :)
Svar: Jag vet att hon har det jättebra däruppe hos alla änglar! Kram

Sussi sa...

Onödigt vetande kan man aldrig få för mycket av! Man undrar ju hur grisarna ska veta att det är olagligt?? hahahaha

Sv. Hoppas det hjälper nu när Noack inte får någon medicin längre. Man vet ju att det kan bli bieffekter av vissa mediciner..

kramisar

Anonym sa...

Åh, så tråkigt, mitt hjärta blöder för er. Han var ju inte så gammal. Hoppas han har det bra i sin hundhimmel. Kramar till er och matte!

diana sa...

Kanske onödigt men himla kul.