onsdag 21 november 2012

Förbryllande kommentarer i min blogg.


Jag har fått två anonyma kommentarer idag. Den ena lyder så här: Glöm inte att H&M, Frisyrmakarna, Systemet, Mc Donalds och (snart) Filmstaden redan lagt ner verksamheten på söder. på Butikernas dödskamp.
Jag förstår inte varför jag får sådana kommentarer. Hade människan varit ärlig och sagt vem hon/han är, så kunde jag acceptera det. Det måste vara en frustrerad människa, som vill välta över ansvaret på mig, att det läggs ner så mycket i stan. Jag är medveten om att det läggs ner mycket, men det var DEN dagens nyheter, som gällde, när jag skrev det, jag skrev.

Den andra löd så här av tydligen samma anonyma skribent: Av någon anledning nämner du inte priserna på Combinas kläder.... Ingen rabatt i världen gör det möjligt att göra inköp i den affären. Jobbar Elsa Swärd fortfarande kvar där,nä förresten hon måste ha gått i pension. på Besök i modebutiken Combina Shop Helsingborg.

Jag har en blogg, där jag skriver vad jag vill och inte har priserna med det att göra. Hennes priser känner jag inte till och skriver inte detta för att göra reklam för varje vara. Jag visade bara det jag gillade själv. Så känner jag inte till vem Elsa Swärd är överhuvud-taget.

Nog om detta! Bara ett par bilder, så det inte ser så tråkigt ut.

Jag har fått andra kommentarer också som förbryllar mig. Det är ett par olika människor, en man och en kvinna, som har kommen-terat genom Google +. Det går inte att hitta personerna ifråga, så jag kan se vad de har gjort och att jag kunde besvara kommentarerna. Finns det någon som kan förklara hur det går till?  Jag är ju helt oförstående till Google +.
Så här ser min älsklingsbild ut på Baloo, när han "kysser" Morfar i pannan.

Dagens Citat: 
Små stjärnor lyser också i mörkret. 
Finland.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Glöm inte min Reseblogg. Klicka på jordgloben så kommer du dit.
Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! ♥ ♥ ♥

18 kommentarer:

Margit sa...

Otäckt oxh TRÅKIGT när det kommer sådana kommentarer!!!!
Men det är väl inget att bry sig om.Men obehagligt i allafall.
Kram!!!

Fenixmonas sa...

Anonyma kommentarer tas bara bort! Google plus måste man ansluta sig till cirklar vilket jag inte heller gör så tyvärr får även de tas bort. Kortet på Maggan var från hennes 87.års dag, hon är inte lika vital idag. Kramiz

Siita sa...

God morgon. Tråkigt när man får annonyma kommentarer. Händer mej med ibland. Kram

Anonym sa...

Hej!

Elaka anonyma komentarer ger jag inget för. Tycker att det är bevis på folk som har för lite att göra eller inte har ett eget liv.
Men jag läser också din trevliga blogg i bland.
Siita vet vem jag är.

Hoppas jag är välkommen att skriva.
Jag har ingen egen blogg.. så jag hoppas inte att ni ogillar mig för det..

Från mig mellan Frövi o Örebro

anniepiie sa...

så trist med anonyma kommentarer, då står man ju inte för vad man skriver vilket i sin tur gör att det är helt onödigt att kommentera då ju. :P Hoppas att allt är bra annars med dig! :D Jag har varit urkass med bloggen på senaste tiden men börjar skriva lite mer nu igen! :) Kramis

Nillas Trädgård sa...

Det var knepiga kommentarer... känns nästan lite smygreklam på något sätt... Ta bort dem bara. Är de anonyma så kan inte avsändaren vara så angelägen...
Jag får mängder med reklam-kommentarer, sk. spam som jag får radera bort. I bland kan det handla om 100-tals över en natt. Fattar inte hur de gör, för jag har inte många besökare när jag tittar på statistiken.
Hur som helst - härlig bild på Baloo.
Ha en fin dag!!!

Nett sa...

Så trist det är ju inte ditt fel att butikerna läggs ner. man skall ju kunna ha fria åsikter. Och de som kommenterar de har nog inget annat liv än att bara vara elak. Kram

trollet sa...

Ha ha, är det då priserna på din boutiqe som gör att övriga läggs ner?? Hi hi, töntiga människor...

Googel+ har du nog fått från Micke (ume71) han är ny i bloggvärden och hade råkat logga in på nåt... om du går längst ner på sidan du kommer till så går det att hitta bloggen om man vill veta vem det är=))

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Gilla!
Hej!
Tråkigt med anonyma påhopp.Det går ju att rita till ett namn.Fegt att skriva sånt.Ta bort det bara.
Kram påre och ha en fin dag!
Ser att du stickar för brinnande livet.
Inger Rozén-Chintoh
Inger i Örebro

wiper sa...

Trist med såna kommetarer då dom inte står för vem dom är. Jag har fått några konstiga kommetarer själv och några oförskämda och dom släppte jag inte igenom. Det finns en del märkliga personer ute på nätet som satt i system att jäklas. Många tror att jag får betalt för att göra reklam när jag skriver om butikerna här i samhället. Jag har själv valt att skriva om dom ibland för att dom är bra och för att belysa att ett litet samhälle kan ha jättebra och fina butiker och café. Det är för min egen skull och jag får inte betalt utan tycker det är roligt att skriva om allt möjligt. Jag kanske är naiv ;)

Så fin och härlig bild på Baloo och morfadern. Gillar även citatet

Ha en skön dag
kram

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Hej!
Kom jag bort?
Ha en bra dag!
Inger i Örebro

Siita sa...

Hejsan. Hon mellan Frövi o Örebro är en trevlig tjej. Låt henne skriva hon har inget ont i sinnet. Jag lovade henne att inte ge ut namnet, men det var henne som jag fick spisen av. Kram

Amanym sa...

Trist när folk inte kan stå för vad dom säger utan kommenterar anonymt!

Veiken sa...

Otrevliga kommentarer går tvärbort! Jag har ibland slarvat (fy på mig) och blivit anonym, men när jag upptäcker det försöker jag rätta till det....... Kramar

Fenixmonas sa...

Inlägget som skulle gå ut i morgon bitti gick ut i kväll och det var likadant igår kväll...så nu släcker jag ner o struntar i datorn! Jag blir ju superstressad av sånt!!! Kramiz

kaffehörnan sa...

Tingeling vännen
Han nästan välter han. De är kärlek på hög nivå

kram

Polargrevinnan sa...

Anonyma otrevliga kommentarer är obehagligt. Kritik av vad jag skriver kan jag acceptera men jag vill veta av vem. Detta så jag kan bemötta kritiken.
Härlig bild med Morfar och Baloo.
Jag gillar dina citat.
Ha det bra.
Kram Viola

Anonym sa...

TACK
för att jag fick vara med!

Spis-Maggan
(fd ägare till Siitas spis)