måndag 29 september 2014

LITE HIT, LITE DIT, LITE HUR SOM HELST!


Är det nån av mina vänner, som inte har fått klart för sej att jag är virkgalen? Här syns ett par prover. Det är ett par barnvagnsfiltar, som jag har virkat till två av mina barnbarns barn.

Ett rekord kan man se HÄR. Så många mormorsfiltar på en gång har jag aldrig sett förut. Det är ju ett fint påhitt. Men jag har tillräckligt många i familjen för att hinna med att tillverka och ge bort sånt till andra.

Idag har jag varit och tagit prover efter min infarkt och ska besöka lasarettet i morgon och få reda på resultatet. Ont eller Gott? Håll tummarna!
                  
Bilden på sjuksköterskan här har jag lånat på nätet.

Vi var på Elgiganten idag och kikade lite smått på en dator  till mej. Den jag har verkar vara nästan fullmatad. Så en ny med bättre minnen, skulle nog sitta bra. Det var en tjej, som visade oss och hjälpte till. Hon heter nåt så trevligt som Elif och trevlig var hon också.
Så blev det inte mycket mer för den här gången. Citatet här nedanför skulle lika gärna vara sagt av Sibbe. Han vägrar att ha skor med knytning.

Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! 
♥ ♥ ♥

7 kommentarer:

Ama de casa sa...

Klart man måste ha en dator värd namnet! Slå till!!!
:-)

Fenixmonas sa...

Jo, nog har jag förstått att du virkar mycket och fint! Håller tummarna för att proverna är bra!!
Jag skulle helst av allt inte vilja ha några skor alls på fötterna...så glad nu när jag fortfarande kan ha mina sandaler. kramiz

Anonym sa...

Hej,,det var väl skönt att få ett friskprotokoll från sjukan...
Oki slå till du,köp en ny dator,,Haé Kram.

Veiken sa...

Jag har inte missat att du är riktigt duktig på att virka!
Slå till om det är en bra dator! Lycka till! Kram

Anonym sa...

Sexig utstyrsel på datortjejen! :)
Ska du skaffa dej liknande, månn tro?

Ruth i virginia

Anonym sa...

Kväller,,Härligt besked du fick..
Ja det har varit några jättedfina höstdagar nu..Jag åker hem från Uppsala i morgon,sen drar jag till lappland på torsdag..Haé Kram.

Anonym sa...

Kväller,,klart man blir glad,det är ju sådana besked vi vill ha..Ha nu en god natts sömn..Kram.