onsdag 7 augusti 2013

Jag har tvättat idag.


Jag skrev ju det nyss! Allt är klart inlagt och struket. Sen har det inte hänt nåt mer idag.

Det har alltså varit en alldeles vanlig dag idag, så nu tänker jag bara på att krypa till sängs. För jag vaknade så tidigt i morse, att tröttheten har tagit ut sin rätt.




Dagens Citat: 
Livet är inte ett problem, 
som ska lösas utan en verklighet, 
som ska upplevas. 
Sören Kirkegaard.

♥♥♥
Glöm inte min Reseblogg. Klicka HÄR så kommer du dit.

Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar!

 ♥ ♥ ♥

14 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Sov 4 timmar i går natt så i går kväll blev det natti framför TV. Vaknade halv 3 nu. Ska prova att sova en stund till snart. Kram

yvonne sa...

Godmorgon! Tack för nattakram. Hoppas att du har sovit gott! Ha en bra dag! Kram!

Fenixmonas sa...

Cesare har varit på nattutflykt så jag har varit uppe en gång i timman o ropat på honom...Gunstig herre behagade komma hem först klockan sex nu på morgonen! Tvättade gjorde vi i tisdags. Kramiz

Ama de casa sa...

Jag tvättade igår, och det är jobbigare än det låter, för nu är det handtvätt som gäller :-)

Anonym sa...

Hej du,,Hemmapyssel,är nödvändigt då och då..Tror jag sänder ett grattis till Silvia i tanken..Haé Kram.

ansepanse sa...

jag skulle också behöva tvätta men idag regnar det så då låter jag bli, det kommer väl fina dagar igen :)
kramar

Nett sa...

Vi har nyss kommit hem här, så här skall det tvättas med :) Kram

Veiken sa...

Jag strök all tvätt i morse och nu är tvättunnan snart full igen. Jag får väl sätta på en maskin i morgon så jag har lite att göra! Hahaha! Kram

anniepiie sa...

Härligt när man stryker och fixar allt klart så man inte har något hög kvar! ;) Allt bra med dig?? :) Jag har vari ledig idag, superskönt!! SV: Som du kanske har sett så går resan till London med min bästa vän. Längtar verkligen!! :D Kramar

Ma sa...

Tvättade kläder gjorde jag igår. Så det är sådant som bara måste göras ibland. Nu kan Du bara njuta av att ha det gjort...

Carina Sjölund sa...

Här har jag tvättat tre maskiner idag, riktigt bra torkväder :)
Skönt med dagar med inte så mycket måsten♥
Kramen♥

yvonne sa...

Det har regnat och åskat här.Men jag har inte fått gjort något inne. Kram!

yvonne sa...

Det har regnat och åskat här.Men jag har inte fått gjort något inne. Kram!

yvonne sa...

Det var igår som jag fixade papper Idag har jag haft annat för mej Kram!