lördag 2 oktober 2010

Jag har fått en belöning av lilla Mi.

Så glad jag blev idag, för jag har fått en Award av lilla Mi.




ska jag som tack skriva nånting om tre saker som ligger mig varmt om hjärtat och det är bland annat:

1: Familjen förstås. Den är mitt allt. Då räknar jag med min Sambo, mina tre Barn, mina sju Barnbarn och mitt första Barnbarns barn.

2: Min kamera, som följer mej överallt.

3: Min dator, som jag inte kan vara utan. Genom den får jag vänner och kunskap på nätet. Jag kan förmedla mina tankar till andra och få andras tankar i retur.

Min favoritbild blir denna.


Jag älskar nämligen både soluppgångar som denna och solnedgångar.
Till slut ska jag också skicka vidare Awarden till 5 bloggvänner och de blir Margit, Veiken, SussiVickan och Frogprincess. De är alla värda lite uppmärksamhet och det är många, många fler som borde få den. Nu ska ni alla fem göra likadant som jag och skriva om dina tre saker som ligger dej närmast, visa din favoritbild och skicka vidare till 5 vänner.

Tack igen lilla Mi och ha det så bra.




Dagens Citat:

Eva är den omarbetade förbättrade

och förkortade utgåvan av Adam.

Helen Vita.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar!
 

14 kommentarer:

Anniepie sa...

Grattis den är du verkligen värd! :D Skriver alltid så intressanta inlägg osv! :) Så är det ibland, jag kan ju inte svara dig förräns nu tex! :P hehe Hoppas att du har en bra kväll nu. Kramar!

Sussi sa...

Grattis till awarden och tack snälla du för att du gav den vidare till mig :)

Kramisar

Siita sa...

God morgon. Grattis till den. Oh vilken vacker bild. Kram

Sussi sa...

Sv. Det var tjejen framför oss i kön som gav vintipset. Vilket jag tyckte var väldigt modigt. Oftast vågar man inte säga något när man hör vad andra pratar om! Men hon vågade och glad är jag för det :)

Ha nu en mysig söndag
Kramisar

Anonym sa...

Grattis! - och tack! Jag ska ta hand om den i morgon. Ska iväg på handboll med barnbarnet om en stund! Kram

Miruschka sa...

Grattis till awarden! Den är du väl värd, du visar så många härliga bilder från såväl vardag som fest och resor.
Ha en skön söndag!
Kram

Carina Sjölund sa...

Grattis till dig!Hos oss har vi lite sol idag :)) Vilken fin bild :))
Ha en fin Söndag!
Kram

Anonym sa...

haha bra citat. grattis till awarden
kram

Anonym sa...

Haha den ska jag börja med
kram

syren sa...

Vilken vacker bild och grattis till awarden! kram

vickan sa...

Åh tack Gilla! Vad glad jag blev nu! Ska spåna lite på frågorna och bilden så kommer det ett inlägg till kvällningen./kram

Anonym sa...

Svar: Idag vann grabbarna med 31 - 9. Nästa match kanske inte blir lika enkel, men det är kul när dom vinner. Kram

Mi sa...

En stor varm söndagskram till dig Gilla! Ha en fin kväll!

Margit sa...

GRATTIS till Avarden!!! och TACK för att du skickar till mej...men jag är INTE så teknisk..så jag kan inte..föra den vidare och veta hur jag gör....
Som du sett i Sitas blogg..så är vi några som träffatsi eftermiddag..på pelargonförsäljning..hos Kertin i Färna....det var en trevlig eftermiddag...
TÄNK så månag NYA vänner man fått genom Bloggen!!
Det är så roligt att vi har träffats också...och därnere...på samma resa, samtidigt!!! Kommer aldrig att glömma!!!
Önskar dej och Bert en ny skön vecka och må så gott!!!
Kramar!!! Margit och Lasse hälsar!