tisdag 21 augusti 2012

Fototriss del 185: Så här ser det ut där jag är (del 16)


Så var det dags med ett nytt , som den här gången ska handla om hur det ser ut hos oss, eller där jag är. Jag är hemma faktiskt och vi har haft besök av Baloo och hans Matte. Så det blir inga sommarbilder alls.
Vi behövde inte passa honom ikväll, för hon skulle inte jobba. Så det blev lite lek med "grisen", Baloos leksak.
Han bruka hämta den och visa den när Matte kommer och hämtar honom.
Eller när Morfar vill leka med honom. De brukar kivas om grisen och morra mot varandra.
Idag slutade det med att han råkade riva mej på ena benet så huden skrapades av på en stor bit. Det blev omplåstring, men det känns ändå bra nu.
Vill du se flera bilder om hur det ser ut hos folk där dom är, kan du klicka HÄR.

Dagens Citat:
Ett träd utan rötter står ostadigt.
Kamerun.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Glöm inte min Reseblogg. Klicka på jordgloben så kommer du dit. Där kan du läsa om vår Stockholmsresa med ett hejdundrande bröllop i slottsmiljö.
Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! ♥ ♥ ♥

9 kommentarer:

Yvonne sa...

Jo jag förstod.Tack så mycket för berömmet.. Nattakram!

Ninja sa...

Hoppas att du haft en skön sommar :)

Fenixmonas sa...

Ibland är det fint att bara vara och då brukar man vara hemma...det blev säkert uppskattat av Baloo! Kramiz

Siita sa...

God morgon. Fin fototriss. Ha det gott. Kram

Sand mellan tårna sa...

Fina bilder! En bra triss.

Carina Sjölund sa...

Bra triss!
Puss på nosen till snygga Baloo :))
Kramen goa bloggvän♥

Yvonne sa...

Goförmiddag vännen .Eltandborsten tyckte de om alla 4a Så nu ska de bli rena och fina om tänderna. ja ja det var dom innan också men nu blir det med fart!! Kram!

Yvonne sa...

De har länge önskar sig en eltandborste. och nu fick dom en som alla kan använda Man byter naturligtvis borste.. Kram!

Veiken sa...

Mysig triss du har fixat till. Jag hade inte lust att föra en triss den här veckan, så jag får njuta av andras! :)Kram