onsdag 5 september 2012

Fototriss del 187: Blad

 Så var det veckans
som skulle handla om blad. Jag har ett enda blad att visa men i tre olika bilder.  Det är ett visset, uttorkat blad, men jag kom ihåg det som det vore idag, att jag hade dessa bilder i datorn. Håll tillgodo!



Om du vill se vad andra trissare har visat med blad som motiv, kan du klicka här.

Dagens Citat:
Att ta medicin är inte roligt,
men att ha rolig är en bra medicin.
Japanskt Ordspråk.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Glöm inte min Reseblogg. Klicka på jordgloben så kommer du dit.
Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! ♥ ♥ ♥

17 kommentarer:

Yvonne sa...

Det var ett tunt blad Tjusigt på ett vackert sätt!! Kjell kan inte skryta med att han har tjockt hår..Han har fått babyhår på gamla dar.. Kram!

Maria sa...

Vad det hade blivit tunt, det är lite konstnärligt över de första kortet.
Ja ni ser ut att ha haft det bra på havet de blå, med go mat å trevligt sällskap.
Kramen

Yvonne sa...

Jag tyckte att det var finurligt tänkt ,att ta ett sånt blad.. Kram!

Yvonne sa...

Bra att du kom på att du hade ett löv!Natti på dej! Sov så gott!Kram!

kaffehörnan sa...

Hur är de med rara tjejen idag
Jag och 2 kompisar grillade lite korv och tog nån öl. Disken klar.
Kikar på lite mejl, men ska sussa snart
kram

Fenixmonas sa...

Det var det mest unika jag set på temat blad...mycket vackert är det också! Kramiz

Veiken sa...

En underbar triss! Jag njuter av dina bilder på dom skira bladen. En fullträff! Kram

ansepanse sa...

wow vilken fin fototriss :) tur att du hade sparat de fina bilderna
dagens citat gillar jag
Sv: visst kan det räcka med en vovve, särskilt om den är stor :) men jag ser ju vilken glädje mina två har av varandra och så tycker jag ju SÅ mycket om vovvar så.... :)
bamsekramar

Carina Sjölund sa...

Härlig triss!
Tänk att ett blad kan vara så tunt, och att det håller ihop så bra :)
Ha en fin dag rara du!
Kramen♥

kaffehörnan sa...

Jag var nere hos Gyllenekoppen idag
Var någon som hade hälsat till mig från Helsingborg, kul att höra att man är påtänkt. De var i lördags
kram

ansepanse sa...

Sv: hos oss blev det riktigt kyligt istället och rätt som det var när vi var ute och rensade i rabatterna så började det regna :(
kramar

ansepanse sa...

Sv: glömde ju skriva att jo, jag kan läsa finska :) jag tränar också genom att titta på Uutiset i tv och så pratar jag med mamma varje dag, hon pratar finska med mig och jag svarar på svenska :)
kramar

Nett sa...

Tjusigt det där, bra att du hade det liggandes perfekt till denna fototriss :) Kram

ansepanse sa...

Sv: båda mina föräldrar kommer från Finland :) så egentligen är jag ju finska eller hur, fastän jag är född här i Sverige
kramar

Ninja sa...

Det är vackert med bladverkets nerver som bildar nät också...
Svar: Du kan googla på photoshop kurser. Det finns enkla steg för steg videor på nätet som du kan följa. Så har jag lärt mig en del :)

KajsaLisa sa...

Dom såg sköra ut, har kollat runt rätt mycket på olika tolkningar, men den här var annorlunda. Fina bilder.

Åke sa...

Vilket fint mönster! Vackert :)