lördag 12 juni 2010

Lite gott och blandat om Noack.


 Jag har lite olika saker om Noack, som jag har på min hemsida. Här kan du se en stumfilm om Noack, när han var liten. Klicka bara på adressen.

Den här adressen leder också till min hemsida. Vi var på Fredriksdal med Noack. Fredriksdal är ett friluftsmuseum i Helsingborg också känt för att Eva Rydberg och tidigare Nils Poppe har och hade sina föreställningar. 



Idag är jag inte heller nåt vidare inspirerad, men kom på, att de här ovanstående adresserna kan vara trevliga att kolla.

Dagens Citat:

Historien är en tapet, som människan klistrar på det förflutna.

Pierre Gaxotte.



10 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för tipset om räknaren. Vi får gott hjälpas åt..inte så lätt med ny blogg :). Tack så mycket! Ja hon är fin i sin klänning :). Imorgon får jag träffa min lilla sjukling..längtar så efter honom. Söt vovve ni har. Hoppas ni har en fin kväll. kram

Margit sa...

Her Gilla!!!
Nu är vi åter hemma efter en härlig vecka på KRETA...bilder inlagt på bloggen...vi är SÅ nöjda...
Har du bytt blogg??? eller????
Kramen vännen!!!

Margit sa...

Vi var också i Chania..lite utanför Centrum...

Yvonne :-) sa...

Såg filmen men hann inte läsa allt Det gick undan..Kram

Unknown sa...

Ska se om jag kan trycka på rätt knapp.Har gjort så gott jag kan.Får se om jag har tryckt rätt .Kram!

Yvonne :-) sa...

Ska köpa skydd där jag har stolen.Kram!

Yvonne sa...

hittar ingen googleknapp

Anonym sa...

Så söt :-)

sv: Visst är det så, dessutom är vi ju i Spanien där vi inte längre har pesetas ;-)
Mannen visade bara sin gamla-peng-samling.
Det var inte särskilt dyrt att campa heller. Vi betalade 80 euro för fyra nätter.

diana sa...

Vilken söt kille :)

Hebbe sa...

Hejsan,,så kanske det hette förr,,jag är ingen hejare på politik,här regnar det just nu,åskar lite oxå..Haé Kram.