tisdag 1 mars 2011

En snabbis bara.

Idag har det inte varit läge för att skriva nåt här, för den ene svärsonen har varit här och hjälpt mej att installera ett kombinerat modem/router. Han är snabb, men under tiden gick det ju inte att komma ut på nätet.

Sen har det blivit Gynekologen från Askim och sändningen från Oscarsgalan. Då stickade jag på den lilla koftan. Så nu har jag kommit så långt som till den första ärmen, som är till hälften kvar.

Jag hade annars tänkt att skriva om den förra boken jag läste. Men då får det bli  i morgon. Slut för idag! Tack för idag!  Det blir inget Citat heller. Godnatt och sov gott mina vänner.


Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar!

7 kommentarer:

Stattinskan sa...

Haha, ja iböand får man prioritera det "verkliga" livet också ;-D

Fenixmonas sa...

Godmorgon!Ibland blir det ju så...
Kanske du kan förklara mer exakt hur jag får över mina bloggar??? När jag importerat den så ska jag ju spara den...Var då någonstans??? Kramiz

Mufflo sa...

Koftan blir jättesöt.

Mi sa...

Hoppas att du sovit gått. Bloggen hinns inte alltid med så är det bara. Sömn är nummer 1. Kramar o ha en fin kväll.

Anonym sa...

Koftan är jättefin. Det är bra med svärsöner ibland.... tur att dom finns... Kram

Sussi sa...

Hoppas ni kommer få mindre problem med internet nu då. Är det därför ni ska ha nytt?

Här är det halv åtta hos mig och sofias änglar som gäller..

Sv. Det finns en hel del aktiveringsleksaker man kan gömma godis i till hundar. Doris har en aktiveringskon och en aktiveringsboll. Kolla på djuraffären. Där brukar dom ha lite att välja på. Men så där i början tog det en liten stund innan Doris förstod vad hon skulle göra. i alla fall med konen. Bollen var enklare..

Kramisar

Mia systeryster sa...

Sover du fortfarande "skratt" Vill bara önska dig en fin kväll!
Kram