lördag 11 februari 2012

Det var en lördagafton....


Jag är fortfarande förkyld, men i kväll har det lossnat lite. Hoppas att det känns bättre i morgon.
Ser du att jag inte ens orkade sätta in nya bilder utan tog samma som i går?

Vi tog inte ens hit Baloo idag, för jag räknade med att inte orka gå ut med honom två gånger på kvällen och att be Sibbe göra det och dessutom gå ut med honom på tidig morgon ville jag inte. Som tur var så hade Matte en killkompis, som kunde ta hand om honom åt sig.
Jag har naturligtvis degat mest hela dan, men så har jag också suttit i soffhörnan och stickat på en tröja. Sen i kväll blev det Eurovisions-schlagern förstås och efter det Gladiatorerna, för det spelade vi in. Läs gärna här, vad man skrev i Helsingborgs Dagblad om schlagertävlingen. Det var inte lätt att välja nån ikväll tyckte jag. Men man får ju nån timmas underhållning i alla fall.
Vi har alltså inte missat nåt av kvällens program alls. Men nu tänker jag krypa till kojs och försöka ta igen lite sömn, som jag inte fick i natten till idag för min förkylnings skull.
Dagens Citat:

Livet är som en chokladask.
Du vet aldrig vad du får.

Forrest Gump.
************************************************************
Glöm inte min Reseblogg. Klicka på jordgloben så kommer du dit.

Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! ♥ ♥ ♥

6 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Jag somnade under Gladiatorerna. Hoppas du mår bättre idag. Kram

Sand mellan tårna sa...

Sova och vila är bra medicin. Hoppas du känner dig bättre idag.
God morgon!

Nett sa...

Ja den gör ju det, kommer och går.. och här började det att kittlas i hals och näsa igår, men jag hoppas att jag slipper. Jag har inte tid att bli sjuk. Kram

Anonym sa...

Inget vidare att vara Förkyld!
:o(
Min kompis "Kim Larsen" på Bornholm hade säkerligen kunnat sitta barnvakt åt Baloo då han är barnvakt i helgen. Gossen han passar fick en liten Vovsing av mig, som jag skickade med Kim då han var på besök senast! Fast det var en mjukis hund, men ack så söt!
:o)
Om melodifestivalen:
Jag gillade faktiskt låten med David Lindgren.
Men den andra gjorde inte mig Munther direkt, vilket skräp alltså! Tvi!

Önskar Dig God Bättring!
:o)
Ha en bra Söndag!

Kram
Stevie

Augusta sa...

Nej, influensor är inte trevliga. Men hoppas du är på bättringsvägen.

Såg också Melodifestivalen men tyckte så där om bitarna.

Krya på dig!

Kram :)

Anonym sa...

hoppas att du känner dig bättre från förkylningen
kram