söndag 23 juni 2013

Fototriss del 224: Kommunikation

Den här veckans
handlar om kommunikation. Det kan ju betyda så mycket och jag tar med mig tre olika kommunikationsmedel. 

Först blir det en cykel på väg. Bilden är faktiskt tagen genom bilfönstret.
Nästa blir en bil. Kommunikationen består ju också också i att berätta, att det är en ung man, som precis har tagit studenten.
Även över vattnet, som är Öresund har vi kommunikationer till och från Danmark med färjor. Det går ju också stora fartyg genom Sundet med varor. Det här fartyget går norrut med Kronborgs slott i bakgrunden..
Vill du följa vad andra trissare visar, så kan du klicka HÄR.

Dagens Citat: 
Det är med idéer som med små barn. 
Man tycker bäst om sina egna. 
Moa Martinsson.

♥♥♥
Glöm inte min Reseblogg. Klicka HÄR så kommer du dit.

Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! 
♥ ♥ ♥

14 kommentarer:

Violen sa...

Kommunikation både på land och hav! Fin triss! Gillar cykelbilden bäst!

JaanaM. sa...

Kommunikation kan ju var så viktigt. På land eller till havs.

Härligt citat. Ska komma ihåg det.

anemonen sa...

en fint varierad triss i min smak.

Maria sa...

Fint och härligt trissat!
Första bilden blir min favorit, den är superfin!
Ha en fin och bra dag!

Marit Johansson sa...

Fin triss..

KajsaLisa sa...

En fin varierad tolkning på trissen, finns nog mycket härlig kom munikation som går genom sundet att studera.

Jah Hollis sa...

Fin triss med bra exempel på kommunikation. Det var länge sedan jag var med på den typ av kommunikation mellan Helsingborg och Helsingör som har ett eget namn: Att tura. :-)

Ma sa...

Fin triss. Det där med kommunikation kan vara mycket. Men bilbilden var nog bäst. Kanske bara för att jag är så förtjust i bilar..

Siita sa...

En härlig kommunikation tycker jag. Har varit på konfirmation idag o kom ihåg kameran. Kram

Freja sa...

Väl trissat! gillar den röda sportbilen bäst, precis min sorts kommunikation1

Veiken sa...

Bra jobbat! Den översta bilden med cykeln i silhuett är ju riktigt proffsig! GILLAs! :) Kramar

Katarina Cinnamon sa...

Trevlig triss, översta bilden är min favorit :-)

Meta sa...

Kommunikation är ju inte bara att prata. bra triss.
Ha en fin vecka
kram Meta

Elisabeth sa...

Fint trissat! =)