onsdag 16 juli 2014

TILLÖKNING I FAMILJEN.

Ja, inte är det jag som har fått flera barn. Det är en omöjlighet. Men min dotter, som redan har tre barn och fem barnbarn, har blivit mormor till sex stycken valpar idag. 
                
Bilden har jag snott i vanlig ordning. Här är valparna 12 timmar gamla. Det blev visst fyra flickor och två pojkar. Mamman heter Belladora, men kallas för Bella. Familjen har redan tidigare skaffat sig en kompisflicka till Bella. Hon heter Wilma. De är av rasen Nederlandse Kooikerhondje. Vill du veta mer om rasen kan du klicka HÄR.
Jag råkade ju vara i Stockholm, när dom kom hem med lilla Wilma och då tog jag den här filmen. Jag har ju redan visat den, för jag tycker att den är så söt. Nu kommer väl inte Bella orka med några såna sammankomster på ett bra tag. 

Sån tur jag har som fick lite skjuts i bloggtorkan, att det blev nåt av idag också. Det är precis, som om sommaren gör att man inte får samma fart med idéerna. Jag märker ju också, att det är flera av mina bloggvänner, som har slutat blogga och bara håller sej till Facebook. Så dom får man inte några kommentarer ifrån heller.

Nu är jag som Bella, säkert är: TRÖTT. Så det blir nåt i stil med Guten Abent, Good Night eller på nåt annat språk.


Glöm inte min Reseblogg. Klicka HÄRså kommer du dit. 

Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! ♥ ♥ ♥

5 kommentarer:

Siita sa...

Go´morron. Tänkte börja blogga igen men kommer inte in där. Stevie har fixat en på wordpress åt mej, men något har nog blivit fel. Kram

Aurora sa...

Morn. Så söta. De kommer ge dig massor av fina bilder som du kan låta oss få ta del av. kram

Ama de casa sa...

Men guuu vad söta! Grattis till Bella med familj :-)

Gilla sa...

Tack både Siita och Aurora för kommentarerna. Det går inte att kommentera hos någon av er. Kram/Gilla

Veiken sa...

Oh, så himla söta. Nu blir det jobb för familjen som har fått tillökning.
Ska dom behålla någon av valparna? Kram