söndag 3 juli 2011

Tävlingen avgjord!

Det var inte många som hade anmält sitt intresse till min tävling, så det blev en mycket enkel dragning.

Jag skrev ut namnen på papperslappar och vek och skrynklade ihop och lade dem i en liten burk.

Skakade om den lilla lådan och Sibbe fick ta vinsten.


Och vinnaren blev DU.

Dragningen blev tyvärr lite försenad, för jag hade fullt upp.

Du kan gå in på föregående dags blogg och titta på rosor också.


 Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! ♥ ♥ ♥

 

4 kommentarer:

Anonym sa...

OJ; vad roligt att Attis vann! Då blir hon toppenglad, hoppas jag! Kramar

Vicke sa...

den missade jag, ha en fin kväll nu

wiper sa...

Jag missade tyvärr din tävling eftersom jag haft fullt upp på sista tiden och inte kunnat vara ute på bloggarna.

Grattis till vinnaren. Jag får kolla tillbaka i bloggen vad det var för vinst

Ha en fin dag
kram

attis sa...

Hej vännen. så jätteglad jag blev nu. Jag har inte kollat minmail på ett par dar. Det har varit så mycket annat här. Tusen tack. Jag skickar min adress till dej på mail. Åter igen tusen tack från en jätteglad attis.
Bamsekram