fredag 1 juli 2011

Veikens sång.

För snart ett år sen fick jag ett mejl från Veiken. Jag plockade fram det idag och tänkte att det kunde vara kul för er att få läsa det. Väl bekomme!


* En vuxen kvinna är billigare att dejta. En yngre kvinna kostar minst 12 öl, medan en vuxen kvinna vill ligga med dig redan efter en kopp te.

 * En vuxen kvinna kommer aldrig att anklaga dig för att du utnyttjar henne. Hon utnyttjar dig.

  * Vuxna kvinnor är mer ärliga. Vuxna kvinnor kommer att säga att du är ett svin om du uppför dig som ett. En yngre kvinna säger ingenting, för tänk om du skulle göra slut för att hon säger fel saker...

  * Vuxna kvinnor tar inte över dina vänner och dina intressen. De har egna vänner och intressen. 

 * Vuxna kvinnor är synska. Du behöver aldrig komma och erkänna att du har gjort något galet. Det vet de redan. 

* Vuxna kvinnor är erfarna. De vet att efter 12 öl kan det vara lite vanskligt att "få upp den". Yngre kvinnor behöver lite mer tid att förstå det och du får använda resten av natten till att massera hennes ego med komplimanger.

* Vuxna kvinnor kommer aldrig att anklaga dig för att stjäla de bästa åren av hennes liv ! Det har någon annan redan stulit ! 

 * Ja, jag hyllar kvinnor över 40 av många orsaker.  Dessvärre kan inte detta sägas om männen.... För varje vacker, smart, sexig kvinna över 40, finner vi en skallig, småfet typ om sliter ut sig med en eller annan 20-årig servitris. 

 * Och till alla de män som säger: 'Varför köpa hela kon när man kan få mjölken gratis'... 

Här kommer en liten uppdatering: 

* Nu för tiden är hela 80 % av alla kvinnor emot  äktenskap. Varför? - För det är inte värt att köpa hela grisen, bara för att få en liten korv....

Så här är väl de flesta män? (Tror dom)!
Mina egna reflexioner.


Och vi kvinnor bara skrattar.
För vad vi skulle vilja ha är nog den här mannen.


Dagens Citat:

Livet är härligt för den

som har en eller annan att älska -

och ett rent samvete.

Leo Tolstoy.
********************************************************************
Glöm inte min Reseblogg. Klicka på jordgloben så kommer du dit.

Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! ♥ ♥ ♥

6 kommentarer:

Siita sa...

Haha den var bra. Ha det gott, är ni hemma i slutet av v 28? Kram

Anonym sa...

Hej du,,där fanns nog lite sanning ändå tror jag.
Ja det kommer att bli en kväll med mycken bra musik..Det närmaste dom kommer är väl Malmö.. Haé Kram.

Anonym sa...

Mors,,inte tar jag illa vid mig,speciellt inte inför denna lite kuliga sanning.Haé Bra Kram.

Fenixmonas sa...

Hehehe...mycket sanning i detta! Den var riktigt bra! Kramiz

Anonym sa...

haha den var bra
kram

anniepiie sa...

Haha vilka roliga! :D SV: ahh verkligen, helt sjukt att något sånt kan hända... Hoppas att du har en fin dag annars! :) Kramis