torsdag 14 juli 2011

Latmansdag.

Idag har vi gått på halvfart igen på grund av vädret. Men jag har gjort en slideshow från Visby, som du kan se om du klickar på bilden.

Vi såg naturligtvis på hyllningarna på Kronprinsessans födelsedag på TV också. Kika du med om du vill klicka på den röda texten.

Dagens Citat:

Ändra dina tankar

och du ändrar hela din värld.

Norman Vincent Peale.
********************************************************************************
Glöm inte min Reseblogg. Klicka på jordgloben så kommer du dit.

Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! ♥ ♥ ♥

12 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Godmorgon! Ja, igår blev det ju en innedag för många, fast jag har ju innedagar varje dag med mycket jobb på kontoret.
Idag regnar det och har så gjort hela natten, men vi har lite varmare med hela 12 grader just nu...Jo, jag älskar värmen och njuter av min varma altan! Jag är nog som ormen, växelvarm...behöver mycket värme för att vara pigg! Kramiz

Siita sa...

God morgon. Här har vi regnet idag. Kram

Anonym sa...

Ska kolla Ditt Visby bildspel!
:)
Har länkat sminktävlingen,
både till Tävlingen och till Dig,
eftersom jag såg tävlingen i Din blogg!
:)
Vinner jag får Du vinsten!
:)
Ha en fin Fredag!

Kram
Stevie

Nett sa...

Vilka fina bilder, gotland är vackert såg i tidningen att det ligger i topp för turister, västra götaland på andra plats :) Kram

Susanne P sa...

Vilka fina bilder från Gotland!
Kram

moa sa...

vilken kennel kommer den ifrån då? :)

Carina Sjölund sa...

Är riktigt vackert på Gotland :) Har varit där två gånger! Skulle gärna kunna åka dit igen :)
Ha en bra dag vännen♥

Renee sa...

Vi missade Victorias födelsedagsfirande, jag är måttligt intresserad

Yvonne :-) sa...

Idag har jag inte ens gått på halvfart..Kram!

Yvonne :-) sa...

Men det var det jag gjorde igår.idag har jag suttit på hela ryggen halva dan.Kram!

Anonym sa...

Jag tyckte att kungafamiljen var kanon i går. Ösregn, utan paraplyer och regnkläder, satt dom där som om inget hade hänt! Strongt gjort... Kramar

Anonym sa...

Kunde inte låta bli att göra detta idag (gjorde 3 stycken)!
http://tripwow.tripadvisor.com/tripwow/ta-0245-879c-401c?lb
:)
Tack för Din Hjälp,
utan Dig hade jag aldrig hittat den sajten!
Kram
Stevie
Det stämmer helt perfekt, dagens citat!
:)