lördag 23 juli 2011

Norge i sorg.

Det är jag också. Kan inte tänka klart efter det hemska som har setts på TVn. Men jag har en adress, där du kan gå in och kolla gärningsmannens Facebookkonto. http://www.facebook.com/pages/Anders-Behring-Breivik/122518997840802. Gå in där och se hur många som skriver hur de hatar honom och önskar honom allt ont.
Jag orkar faktiskt inte mer än det här, för jag har tittat på direktutsändningarna under nästa hela dagen, så jag är fullmatad. 


Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! ♥ ♥ ♥

8 kommentarer:

Siita sa...

Hur kan någon hata så att han kan göra detta dåd. Över 90 st döda. Han måste få ett kännbart straff. Inte bara fängelse. Kram

Siita sa...

Även dödsstraff är för lindrigt för denna kille. Nej som förr händer o fötter i stupstocken så alla kan spotta o prygla han. Kram

Anonym sa...

Fullständigt fasansfullt........ Kram

Anonym sa...

Det är så sjukt och tragiskt att det inte är sant,
men det är alla de bomber som smällt i Malmö också
under årets lopp. Bara till skillnad att den bomben i Oslo ju var rena krigsvapnet, och här i Malmö har ingen blivit skadad(än så länge)!
Som om det i Norge inte var nog,
så har sångerskan Amy Winehouse hittats död,
hon blev bara 27-år gammal.
Det tragiska är att hon förmodligen tog en överdos.

Jenfan75 sa...

Nä fy farao för denna man. Fast han är ingen man han är en djävul...

Vicke sa...

du vet väl att det finns massor med sidor med hans namn, är det den äkta sidan?

wiper sa...

Ser nu att det är över 90 döda och det är så fruktansvärt så det går knappt att tänka på nåt annat just nu. Stackars alla anhöriga. Det verkar bli ett hårdare samhällsklimat och man måste stävja sånt här i sin linda. Det är ju en psykopat och faschist. Synd att dom började hänga ut muslimer innan dom visste nåt.

kramar

Stattinskan sa...

Ja, det är som du säger - man måste vila ifrån det ... vi som har ynnesten att kunna göra det :-/
Gomorron Gilla :-)