torsdag 16 december 2010

Dragningen klar och spänningen över.

Jag tror att jag bara gör ett bildspel av det hela. Varsågod!


Detta är vinsten.



Allt är klart för dragningen. Lotterna skrivna och ihoprullade. Tomtefar övervakar det hela.


Sibbe förrättar dragningen. Han visste ingenting om detta, så han var absolut neutral.


Och vinnaren blev Siita. Hon hade två lotter, men vann på den första. Grattis min vän!

Och jag är lessen för alla er andra. Gå nu in hos henne och gratulera!

-------------------------------------------------------------------------------------------

Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar!
 

4 kommentarer:

donken sa...

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO... ;)
inge bra, inge bra asså. haha! men hon vann iallafall värdigt och ärligt.. :)

Gunilla sa...

Stort Grattis till Siita.
Riktigt fin vinst jag får väl sticka mig ett par men dina var så fina.

Vilken fin spegelskänk du har , jag ser den i bakgrunden.

Hoppas att du får en fin dag
Kram/Gunilla

Renee sa...

Jaha ja då får jag väl göra som du säger.

Anonym sa...

jag glömde. sorry. fast det är ju synd om mig eller hur!? hade behövt de nu
kram