torsdag 9 december 2010

Tävling idag hos Donken.



"Jag tävlar om ett skitfint tufft julkort av Donken Designs hos DONKEN.

Tävla HÄR du också!" Gör som Donken säger!

Glöm heller inte bort min TÄVLING om dessa handledsvärmare! Tiden tar slut den 15 december.


Jag behöver också flera röster i den andra resetävlingen jag är med i hos Apollo.

Dagens Citat:

Lycklig den som inte sörjer vad hon saknar

men glädes åt vad hon har.

Okänd.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar!

18 kommentarer:

donken sa...

där ja! ;) är det det kortet du vill ha kopia på? ;)
skojjigt att du är med och tävlar! :D wiiie!

Daniel sa...

Så fina! Borde anmäla mej till tävlingen!

Anonym sa...

Ni skall alla veta att Gillamodeller är en klassiker som alla borde bära. Döfina kläder.

Mi sa...

Så mycket tävlingar det är runt om på alla bloggar. Lycka till gilla och givetvis så har jag varit in och röstat på dig. Kramar!!

Gilla sa...

Hallå där Anonym! Fegis!

Jag tror ändå att jag vet vem du är.

Carina Sjölund sa...

Lycka till på tävlingen!
Kramar

Siita sa...

Hoppas du vinner både Apollos o Kortet. Har gett dej många röster. Kram

donken sa...

oo är det tum-hål i dem också? såg det nu. fan vad najst. :P
ja det blev lite djupt där, med ödet och allting. men så är det ju, det är vad jag tror. :)

ansepanse sa...

jag lever mycket efter dagens citat
ha en fin kväll - kramar

donken sa...

tack! :) men blir det fööör personligt får du allt säga till. haha... kanske har en tendens att bli så ibland. haha!

15e december ja, men de är ju snart det. är det du som stickat dem? gissar att det är det.. :P skulle sitta fint som klädsel på julafton. :D

Gilla sa...

Den anonyme är med all säkerhet min egen son. Love You!

Anonym sa...

å jag måste ta mig tid snart. tusen grejer att göra.. sant visdomsord
kram

donken sa...

tacktacktack! :D jag blir så jäkla glad! :D
bjuder lite på mig själv i det senaste inlägget.... hade det varit en vanlig ölkagge hade jag nog inte gjort det dock. hahaha! ;)

kaffehörnan sa...

Gomorron vännen
Snygg tävling
Kram från mig

Sussi sa...

Nej då.. Din tävling har jag absolut inte glömt bort. Är anmäld och klar och hoppas på turen :)
Hoppas även du får tur i tävlingen om julkortet..

Sv. Du har så rätt så. Det är egentligen inget fel på spisen men nytt är alltid kul. Fast jag lägger väl pengarna på nåt annat istället då. Ljus kanske hihi

Kramisar

Mi sa...

Fredagskramen kommer här. Kramar!!

kaffehörnan sa...

Jag säger gonatt till dig
Pizzan var god jag åt brukar ta kebabpizza, men blev calcone
kram

DONKEN sa...

hihihih jag googlade donken designs. Hemsidan finns ju inte än. Men som nummer 2 kom denna sidan upp- med julkortet från förra året. hihi! :D

som nummer ett kom restaurangen mcd... ha ha haa. såklart.

Pöss!