fredag 31 december 2010

Nyårsafton 2010-2011.



I stället för ett fyrverkeri till det nya året visar jag ett fantastiskt vattenspel som vi såg i somras. Klicka på bilden ovan.

Jag önskar alla ett Gott Nytt År 2011.


Dagens Citat:

Man använder tretton muskler,

när man rynkar pannan,

men bara två när man ler.

Varför ska man anstränga sej i onödan?

Okänd.

------------------------------------------------------------------------------------------

Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar!

5 kommentarer:

Siita sa...

Det vattenspelet var vackrare än fyrverkeri. Gott slut o gott nytt år till det o Bert. Kram

Mi sa...

GOTT NYTT ÅR!
Kramar

Fenixmonas sa...

En riktigt god fortsättning önskar jag dig, Bert och vovven Noack! Kramiz

Anonym sa...

Jag önskar er en härlig fortsättning på 2011! Kram

sara - mamma till wilda sa...

Hoppas du hade en bra kväll