torsdag 2 december 2010

Succé med mina tävlingar.

I mitt inlägg i går, så berättade jag ju att jag är med i en tävling med Apollo. Det gäller en resa till Rhodos och Apollos nya hotell Mythos Beach. Om man vinner så gäller det att skriva en blogg och fotografera och filma därifrån. 

Att jag kan blogga och fotografera har du ju sett förut. Någon film har det blivit med min kamera också. Om du vill kan du rösta på mej här. Du kan rösta flera gånger, men bara en per dag.


Så var det min egen tävling. Glöm inte den. Den hittar du här. Den tävlingen avgörs den 15 den här månaden. Vill du vara med, så gör som det står där och anmäl dej på den sidan.


Här kan du se min ljusgrupp, som står på vårt soffbord. Det svarta ljuset lyser  tyvärr inte igenom skalet, som vi trodde. Men det ska brinna i 70-80 timmar. Ljusen gör nytta nu, när det är så kallt. Till och med inomhus känner vi av att temperaturen har gått ner. Så det gäller att ha en kofta på eller en pläd omkring sej.


Ikväll när jag var ute med Noack, gjorde han ifrån sej snabbt och så skulle vi gå en runda hade jag tänkt mej, men han vägrade att följa med, utan tog vägen hem igen. Han hade varit ute med Matte tre gånger redan, när hon kom med honom vid ½ 4 ungefär. Så det blev hemgång meddetsamma. Matte kommer och hämtar honom senare.

Dagens Citat: 

Förlorar du en timme på morgonen, 

så kommer du att leta efter den hela dagen. 

Lord Chesterfield.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar!

20 kommentarer:

donken sa...

den där lorden visste vad han sa, tror jag bestämt. :P

nu har jag färgat håret igen, vin rött igen som sist. blev jättemörkt, får se om det ljusnar lite när det torkar. ;)

Vicke sa...

nu fick du en röst till

Sussi sa...

HÄr röstas det som bara den på dig. Även igår fick du en röst. Det är ett riktigt bra pris :)

Jättemysig ljusbricka du hade.. Nu måste det eldas massvis om ångan ska hållas uppe.

Kramisar

donken sa...

hm, det är fortfarande jättemörkt. ser mer brunsvart ut, än rött. :P

Anonym sa...

haha det citatet var sant.. nu ska jag steka fläskfile så att det är färdigt till jag kommer hem efter jobbet
kram

Daniel sa...

Ska rösta! Må du vinna!

Mi sa...

Jag köpte ju svarta adventsljus och blev faktiskt besviken eftersom det knappt syns när dom är tända. Men då har vi lärt oss det Gilla - att svarta ljus lyser dåligt.
har så klart varit in och röstat på dig i dag också. Kramar/Mi!!

Anonym sa...

Hej vännen och tack för fina ord! Jag är hemma med full kraft, dock något stukad i kanterna, men det går över så småningom. Ha det gott! Varma kramar!

Siita sa...

Ha en bra fredagskväll. Kram

Maria sa...

Go kväll! Jag hörde på radion att ni i Skåne fortfarande har snöfall, uha kanske de räcker nu. Nu hittade jag så en röst idag så får ja väl ta en vända imorgon också. Ha en go helg/kramizar

Siita sa...

Om vi går in flera gånger, får vi mer lotter på pulsvärmarna då? Kram

Siita sa...

God morgon. Kallt idag. Klart jag har röstat flera ggr. Kram

Anonym sa...

Nu har det lugnat ner sig här, så nu går jag in och röstar! Kram

Vicke sa...

jag hoppas att du får en trevlig helg

Sussi sa...

Hej Gilla..
Går in och röstar på dig i Apollos tävling på en gång! :)

Ha en riktigt trevlig helg
Kramisar

Carina Sjölund sa...

Önskar dig en fin Lördag!
Håller tummen att du vinner :))
Kramar

donken sa...

tack!
ja henna är väl skonsammare för håret osv men hört att det är svårare o få bort på golv osv... är det så?

Mi sa...

Nu har jag röstat igen Gilla!
Hoppas att allt är bra med dig.
Jag har nu bytt blogg och jag hoppas att du även fortsättningsvis tittar in till mig i mitt nya hem.
Kramar!

http://nykternu.bloggplatsen.se/

Anonym sa...

Ja då har jag röstat då :-)

Det är mysigt - och blir varmare - med ljus :-)

ansepanse sa...

ha det gott vännen
kramar