torsdag 16 december 2010

Jag älskar att tävla och det är några på gång.





Lilla Kråkslottet har en tävling på gång och den avslutas den 19/12 alltså på söndag.



Annikas Allehanda har också en tävling. Eftersom jag älskar att tävla blir jag med hos henne också. Sista datum är som synes den 23/12.

Såna fina julklappar det kan bli.

Dagens Citat:

Förändra sej kan ingen,

men bättra sig kan alla.

Ernst von Feuchstersleben.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar!

19 kommentarer:

Anonym sa...

Jösses, vad fina tävlingar du är med i! Jag ligger lite lågt med det just nu!
Svar: Har inte sett till KATTFAN på ett par dagar nu :) Kram

Siita sa...

Visst det är ok att ta bort min adress. Tack än en gång till att jag vann. Även min dotter var med o tävlade. Tji för henne. Kram

Siita sa...

Min dotter är Ing-Britt som finns på hem o drömmar. Ha det gott. Kram

donken sa...

är det mobilsmycken, de sista där? :P
tävla om haklappen hos mig också, kanske till barnbarnen, om de är små ännu? eller din karls alla barnbarn. ja jag kommer ju aldrig ihåg hur många ni har, men det är ju en hel del i alla fall, det vet jag. haha ;)

Mia systeryster sa...

Oj, vad många tävlingar du är med i!Lycka till=D
Kram

donken sa...

nejnej den sista bilden alltså. :P annikas allehanda-tävlingen. :P

okok, barnbarnsBARNEN, det ska jag minnas nu då. hehe!
tänk på att den avslutas redan på söndag, haklappentävlingen. :P
när kommer det fler armvärmare hos dig då? försökte sticka egna men de blev inte lika snygga på långa vägar. jag kan bara raksticka med strumpstickor osv. inga flätor o grejer som du kan. :P

Renee sa...

Du är en riktig tävlingsmänniska med andra ord.

Sussi sa...

Verkligen jättefina saker du är med och tävlar om. Hoppas du har tur med :)

Sv. Helt rätt. Klart han har bra smak som valde dig! :)

Kramisar

Carina Sjölund sa...

Lycka till i tävlingarna!
Vilket sant citat :))
Kram och ha en go Fredag!

Maria sa...

Jag får önska lycka till i alla dina tävlingar du är med i. Har själv aldrig tur i spel så de är lika bra o låta bli.
Önskar dig en bra 4:adventshelg/kramen

Margit sa...

Tittar in och ser alla fina smyckena du visar!!!
HÄR snöar det, STORA snöflingor och jag ska snart gå ut en runda och använda snöspaden., Jag tycker det är både skönt och kul..jag är ju norrlänning...
Lasse är mosig och förkyld. men det är ju sport på TV..så han har något att titta på då!!
kram och önskar er bpåda en mycket trevlig helg!!!
KRAM!!! Margit o Lasse.

Mi sa...

Lycka till! Kram

Anonym sa...

I dag har jag gosat med liten kille ... underbart! Kram

Siita sa...

Hejsan Gilla. Tack för värmarna som kom idag. Dom är ju finare än på bilden. Kramar

donken sa...

jaa det vill jag. om du kan få dem hitskickade före julafton, förstås. :P

hehe!
har du färdig gjorda, eller är du snabb o göra nya tror du? :P

donken sa...

har mailat dig nu. :P
det gick över nu för en kort stund sen. men jag vetfasen vad det var för nåt. en förvärk ska väl inte hållla på sådär länge som värsta magknip. hmm..

donken sa...

HAHA JAG SITTER OCH JOBBAR PÅ EN MEGA-FJÄRT MEN DET GÅR LÅNGSAMT. HAR VISST INGA GASER KVVAR. hahaa :p


OOOJ CAPS LOCK! ;) vafan..

hm. tangentbords-dyslexi, kallar jag sånt. :P

Anonym sa...

gud vad tävlingar du hittar, har tyvärr inte tid att tävlingsr nu
kram

Sussi sa...

Sv. Jag hade mina trasiga tänder synliga ganska länge innan jag fixade till dom nu den andra gången. I början försökte man dölja det men till slut så struntade man i det och skrattade ändå :)

Hoppas du får en mycket trevlig lördag
Kramisar