tisdag 21 december 2010

Nya Tävlingar



Jag har gått med i en tävling hos Atelje Skogslyckan och du behöver bara klicka på bilden, så kommer du dit. Det är flera vinster där.Tävlingen slutar den 28 december.



Farfar Hebbe har också en tävling, där man kan vinna en skiva med Linda Gail Lewis.

 Klicka på bilden här också, så kan du vara med i hans tävling. Tyvärr har han inte skrivit när tävlingen är avslutad. 

Jag älskar att tävla och kan inte låta bli de här två tävlingarna.

Dagens Citat:

Vår herre har skapat nötterna,

men han har inte knäckt dem.

Goethe.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar!
 

10 kommentarer:

Carina Sjölund sa...

Det är ju nästan tävlingar varje dag.
Hoppas du vinner :)
Kramen

Anonym sa...

sv: God Jul och gott nytt år till dig också!
Ja, självklart önskar jag Sibbe och Noack detsamma :-)

Anonym sa...

Hebbetävlingen ska jag hoppa på ! Gillar dom cd han lottar ut! ;) Kram

Maria sa...

Du får ta en bit korv i munnen så lär du få en riktig julpuss av Noack. Önskar dig en jätte bra jul med kramar från torpet

Anonym sa...

ett väldigt snat citat
kram

donken sa...

nejdå, de kom fram. har haft på mig dem sen jag fick dem. :D looove them! det är ju riktigt små maskor, hur lång tid tog de att göra egentligen? du sa det var TV-tidsfördriv, men de ser riktigt pilliga ut att ha gjort. ;) tunnt garn med. de sticks ju inte ens. jag älskar dem som sagt. ;)

Renee sa...

Sv: jag kom aldrig på vad det var som gnisslade!

Sussi sa...

Man kan ju inte vinna om man inte deltager..
Lycka till i tävligarna. Hoppas du vinner något av det du tävlar om i alla fall :)

Sv. Vidskeplig tror jag nog dom flesta är på just nycklar på bordet och svart katt som springer över vägen. Fast många är det nog bara en vana för!

Kramisar

Anonym sa...

du ligger redan på plus o det är inte för dina citat utan för att du är så himla go
kram

Anonym sa...

Ja utan sånt bemötande ibland skulle jag börja misströsta på mänskligheten. Your welcome!! Inte behöver du bli generad för sanningen

kram