tisdag 4 januari 2011

Jag älskar att tävla. Tre tävlingar på en enda gång.

Jag är med hos Nyanser av Vitt och tävlar om antingen ett fint blockljus eller ett läckert tändsticksaskfodral.

.

Klicka på bilden, så kommer du till tävlingssidan. Tävlingen slutar den 9de januari.



Du kan klicka på denna bilden också, så kommer du till den här tävlingssidan om kort i gammal stil. Går du med i tävlingen blir du med i en dragning varje månad så länge din länk finns.

















Så har Veiken sparkat igång sin tävling från sin Sydafrikaresa. Skivan ovan är en av vinsterna hos henne. Klicka på bilden, så kommer du till hennes tävlingssida. Då kan du följa den dag för dag, eller hur ofta hon producerar nya frågor.

Dagens Citat:

Den som har god hälsa är rik utan att veta om det.

Italienskt ordspråk.

------------------------------------------------------------------------------------------
Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar!

8 kommentarer:

Maria sa...

Jag har ingen tur i spel eller tävlingar men önskar dig god tur. Har ni det mysigt med Noack? Det är inget bra promenadväder här i alla fall men kanske bättre hos dig.
Ha en go dag/kramen

Anonym sa...

Hej,..längesen nu ju. Allt ok med dig? kram

ansepanse sa...

jag tyckte om dagens citat
kramar

Anonym sa...

Ja vi har haft en enorm otur nu. Hela familjen är hemma nu. Skönt på ett sätt men inte pga anledningen dvs sjukdom. Hade ju tänkt ha kalas för sonen i helgen nu för han fyller 8 år på måndag, men blir inget av med något kalas nu i alla fall som läget är. Lite tråkigt men går ju inte att göra något åt. Fira honom ska vi göra, Skönt att ni mår bra och att ni sluppit bli sjuka än. Går ju så mkt sjukdomar nu. Ha en fin kväll nu min vän. Kramar om!

Fenixmonas sa...

Visst är det trevligt med tävlingar och jag är med ibland, då jag känner att jag har tid. Fast numera bloggar jag ju inte på kvällen och morgontimmarna går åt för att hälsa på alla trevliga bloggare. Just nu är jag i alla fall med och gissar på hebbes skruvar. kramiz

Sussi sa...

Och roligare är det om man vinner ;)
Så jag håller tummarna för att du ska kamma hem i alla fall nån av tävlingarna..

Sv. Vilken välbehållen bil ni har. Som bara gått 7000 mil. Min är 10 år gammal i år men har gått 15 000 mil..

Vad dåligt samvete jag fick nu. Jag slängde i mig nästan hela den stora pizzan själv. Jag lämnade bara lite kanter och en putteliten bit som inte gick i. Min magsäck måste vara stor som ett hus ;)

Kramisar

Siita sa...

God morgon. Tråkigt med snö nu när ni ska vara ute med hunden. Men det blir väl bättre. Hoppas du har turen med i dessa tävlingar. Kram

softgrey sa...

Kul att du vill vara med i min tävling. Välkommen!

Ha en fin kväll

/Anette