onsdag 19 januari 2011

Jag har vunnit!

Jag vann Donkens tävling och jag är så glad. Här kan du se vilket fint paket hon skickade till mej. Ja, nallarna är förstås mina och de ligger alltid på våran säng.


Det var riktigt spännande att öppna paketet, för det var meddelanden på flera ställen


Du kan ju läsa själv vad hon har skrivit.


Det var meddelanden både bak och fram. Jag fick plocka bort en massa papper innan jag kom fram till själva presenten. Det var som när jag var barn och Pappa la´ in julklapparna till oss. Det skulle vara mycket att plocka bort innan man kom till själva kärnan.


Vad var det jag vann då undrar du väl? Jo, Donken har själv målat fina servettställ och ett av dom vann jag alltså. På framsidan stod det:


Och på andra sidan stod det:


Jag fick ett fint dekorerat litet brev med vackra blommor på också, men det är personligt. Vill du kika in hos Donken så får du läsa om en tvåbarnsmamma to bee. Klicka här. Hon berättar om sina vedermödor under graviditeten. En härlig tjej.

Nu är vi på väg ut med Noack. Och det gäller att ha reflexer och lampa med. För nu har det blivit mörkt ute, när snön är borta.

Idag har han blivit borstad och duschad av Matte. Hon sa att han var jättelortig. Vi har ju inte haft möjlighet att göra det för vårt badrum är pyttelitet med bara en duschkamin. Men hon hade inte heller gjort det på länge. Nu är han silkeslen i pälsen och jättefin. Trots att hon hade varit borta så länge, så var han inte ett enda dugg lessen, när hon lämnade honom hos oss.

Dagens Citat:

Den sanna friden är som naturen,

full av liv.

Bo Zetterlind.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar!
 

15 kommentarer:

Siita sa...

Grattis Gilla. Vilken vinst, toppen. Nu ska jag snart krypa ner i bingen. Kram

diana sa...

Vad kul Grattis :)

Frogprincess sa...

Vad kul med paket :-)
Grattis och ha en fin dag!

Renee sa...

Grattis till vinsten.

Fenixmonas sa...

Vilken fin vinst! Käckt med lite skrivet också...Nej, Noack trivs ju så gott hos er också, så för honom känns det säkert hemma på båda ställena! kramiz

ansepanse sa...

alltid roligt med paket :) jag tror Noack känner på sig att det bara är en vanlig jobb-visit han gör den här gången
kramar

attis sa...

Hejsan. Börjar med att säga Grattis. Så fint det är. Ursäkta för det dröjande svaret. Ang pippitröjorna så har jag stickat tre. Sen har de fått ärva efter varnadra. Önskar dej en bra dag.
Kram

Anonym sa...

Grattis till den fina vinsten :-)

Anonym sa...

Vad kul GRATTIS! Du har lite småtur ibland. Roligt! Kram

Carina Sjölund sa...

Grattis till vinsten!
Man blir alltid så glad när man vinner :)
Ge vovven en kram från mig!
Kramen

ansepanse sa...

Sv: jag tänker klippa av dem här också till shorts :) spartsamt och bra
kramar

Maria sa...

Nä men det är klart han inte blir ledsen när han kommer till er, ni tillhör ju honom också o så kanske han blir lite bortskämd hos er, bara kanske.
Ha det gott/kramen

Kaffehörnan sa...

Hej vännen
Hur mår du, grattis till dig
kram

Sussi sa...

Så orginella och fina servettställ. Grattis till vinsten!

Haha visst är man glömsk ibland. Tur du hittade virknålen i alla fall.. :)

Kramisar

donken sa...

wiiih! :D hehe! kul att du blev så glad! Missade ju detta inlägget sist.. brukar oftast bara kika på det översta. hehe!

och att det var meddelanden lite här och var, det tänkte jag inte ens på... så tokigt. haha! :D
nu håller jag på som fasen med att tillverka diverse kort, fifasen vad kul det är ! :D

pössen!