söndag 7 oktober 2012

Fototriss del 192: Rosa (för Rosa Bandet)

Den här veckan gäller det en rosa kampanj mot bröstcancer. Så det blir enbart rosa bilder den här gången.
Gå in på Cancerfondens Rosa Bandet- kampanj i oktober och stöd dem.


Eftersom jag älskar blommor 
och speciellt rosa, 
så får du se mina rosa bilder här.
Först en med Mårbackapelargoner.


Det kan inte hjälpas, men det blev två bilder 
av rosa rosor.


Dagens Citat:
 Att inte vara hos sina barn, 
när de är små är som att be någon 
att gå på bio åt sig. 
Gunnel Lindhe.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Glöm inte min Reseblogg. Klicka på jordgloben så kommer du dit.
Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! ♥ ♥ ♥



20 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Fin triss. Rosa blommor är så vackra.

Maria sa...

Underbar rosa triss!
De rosa Mårbackapelagonerna är så vackra, jag kallar dem för mormorspelargoner bara för min mormor alltid hade sådana :)
Ha de gott!

Ninja sa...

Det var vackra rosa bilder....

Pysselfarmor sa...

Vackra rosor!

Sand mellan tårna sa...

Härlig rosa triss!

Nett sa...

Så vacker blommande rosa triss :) Hoppas att du får en fin Måndag. Jag har nu arbetat klart :) Kram

Siita sa...

God morgon. Ja du Mårbackan har fin färg. Tänkte köpa nya bandet när jag kommer till stan idag. Fick sovmorgon med 08.05. Thea tittade på mej i fredags när vi vaknade, mormor varför har du bara en tutte? Jag svarade med att den andra var sjuk så doktorn tog bort den, jaha sa hon då sen sa hon inget mer. Kram

40plus sa...

Fin rosa triss. Vackra blommor du har!

Yvonne :-) sa...

Morn! Dina pelagoner är vackra! Bra triss! Kram!

Yvonne :-) sa...

Lovar att var försiktig när jag sjunger i badet så att jag inte får det äckliga klorvattnet i munnen.Dina mårbacka är fina.Kram!

Siita sa...

Hej. Sv. Thea är mitt barnbarn nr 6. Först kommer Rebecca 21 år, sedan Alexander snar 17 år, sen Evelin snart 16 år, sen Emanuel 11 år, sen Tilda 11 år o sist Thea snart 3 år. Kram

Carina Sjölund sa...

Å så vackra blommor du har!
Färgen gillar jag :)
Kramen♥

Agneta sa...

rosa blommor är fint, de passade ju bra till detta rosa tema!
kram

Siita sa...

På min header finns Thea,Rebecca o Emanuel. Sen jag som liten med. Kram

juanna sa...

Fin rosa blomserie du visar!!

ansepanse sa...

åh vilken otroligt vacker fototriss, jag tycker också jättemycket om rosa
kramar och en fin kväll till dig

Nett sa...

Hoppas att du har haft en bra dag, själv har jag bara sovit en kort stund, övrig tid har jag haft till att formatera om datiorn efter lite problem. Kram

Yvonne sa...

Jag vill bara meddela att jag har överlevt vattengympan,inga kallsupar!! Kram!

Linnéa sa...

Det var fina rosa blommor i din triss!

Karoleen sa...

Snygg triss, den första är min favorit. =)