torsdag 25 oktober 2012

Höstlikt.

Så här års är det ju hösten som kommer. På söndag blir det ju ändring av tiden på dagen igen. Då blir det lite mörkare på kvällen också. 
Så jag visar en riktig sommarbild i stället. Den är tagen i Hälso-vägen ner mot stan, som är fort-sättningen på Ängelholmsvägen.

 Jag har inte så mycket att skriva om idag, så jag visar lite ”film” istället. Klicka på bilden nedanför, så får du se lite bilder och höra lite musik. Så brukar det se ut på höstarna. Musiken är Vivaldis Hösten.
Dagens Citat: 
Nöden är uppfinningarnas moder. 
Lucas Apuleius.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Glöm inte min Reseblogg. Klicka på jordgloben så kommer du dit.
Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! ♥ ♥ ♥

14 kommentarer:

trollet sa...

Här blev det vinter i dag... snön kom... troligen ligger den inte kvar men:(

Maria sa...

Här blev de hastigt vinterlikt idag men var lika fort över.
Jisses vilka vackra å stora Rhododendron buskar.
Önskar er en finfin helg/kramizar

Fenixmonas sa...

Godmorgon denna kalla fredag! Nu har det ramlat ner till nollan så dina fina blommor värmer! Kramiz

Siita sa...

God morgon. Här är vintern på G. -3.5 grader just nu, jag vill ha värmen tillbaks. Kram

Yvonne :-) sa...

Godmorgon! Kan affärsinnehavarskan inte sätta upp en liten skylt? Ha en bra dag! Kram!

Sand mellan tårna sa...

God morgon! Vilken härlig sommarbild.
Hur smakade det hembakta?

Jenfan75 sa...

Ja nu är det dags att vrida tillbaka klockan igen.. Men det dröjer inte länge förräns vi får dra framåt igen=)

ansepanse sa...

jag var inne och tittade på bildspelet, jättevackert och den bild som var allra finast var de mörka trädstammarna i motljus, du vet nog vilken jag menar och så älskar jag Vivaldis Årstiderna
ha en bra dag vännen
kramar

Yvonne sa...

Vi bor på en återvändsgata .Med skog på baksidan.Stjäl dom skylten?? Jaha man får inte ha något ifred.Kram!

Gilla sa...

Till Jenfan75. Jag kan inte komma in på din sida hur jag än bär mig åt.

Det är bra att du är positivt inställd att man snart får ändra tiden igen.

Ama de casa sa...

Weehooo! Sovmorgon på söndag :-)

ansepanse sa...

Sv: nu ska jag gå ut en liten stund, fast det gäller att klä på sig ordentligt idag tror jag
bamsekramar

Yvonne sa...

Tänk att människor har så svårt att veta vad som är ditt och mitt!! Tråkigt att ni blev av med skylten. Kram!

Veiken sa...

Jag vill absolut inte ställa om klockan, men blir väl så illa tvungen....annars missar jag allt! Kram