måndag 22 oktober 2012

Fototriss del 194: Ett motiv - på tre sätt


Så var det dags för veckans triss igen. Nu ska vi visa tre varianter av samma motiv.
Här ser vi lönnar i höstskrud.
Så blir det samma träd en gång till.
Till slut blev bilden lite närmare än de förra. De vackra löven i gult och rött är det enda, som kan trösta mig på hösten. Våren är min årstid.

Vill du se vilka motiv andra har valt, ska du klicka HÄR.

Dagens Citat: 
Inga är så tomma som de, 
som är fulla av sig själva. 
B. Wichcote.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Glöm inte min Reseblogg. Klicka på jordgloben så kommer du dit.
Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! ♥ ♥ ♥

15 kommentarer:

Maria sa...

Såg att du stickar en halsduk, hoppas du fick ihop den en gång till. Den såg jätte fin ut.
Hösten är fin tycker jag, med alla färger som är på träden.
Regnandet kanske man kunde varit utan.
Ha en fin dag/kramizar

Fenixmonas sa...

Godmorgon! Håller med dig! Färgerna på hösten är otroligt vackra och är ju en tröst i denna trista tid! Kramiz

Anonym sa...

Höstens färger är underbara!!!

Agnetha sa...

Hösten gillar jag, för tempot går ner och man kan kura hemma och slipper flänga runt.

Kram kram

Nett sa...

Vackra höstfärger vi har nu.. :) Och plusgrader, det är så jag vill ha hösten innan vintern slår till. Kram

Unknown sa...

Vakra bilder och visst är färgerna vakra på hösten men Sommaren är nog min årstid

ansepanse sa...

jag håller med dig när det gäller hösten, så snart alla löven trillat ner blir det ju så GRÅTT och tråkigt
dagens citat är hur bra som helst
Sv: för det mesta är vi så där Maja och jag, eller om jag säger så här, vi kommer alltid upp med något roligt meningsutbyte mellan allt det andra vi pratar om och gör
vad bra att du fixade till halsduken så att knuten inte syns, kan du inte ha den runt halsen och ta en bild så att vi får se hur den ser ut?
bamsekramar

trollet sa...

våren är min tid oxå... och sommaren!! men visst är höstfärgerna vackra=))

Jessica sa...

Rådjuret var ute o promenerade i Hyltebruk =)

Nillas Trädgård sa...

Nu är det underbara höstfärger.
Ha en fin dag :-)

ansepanse sa...

Sv: jag håller med dig om att senvintern också är tråkig då allt ser så smutsigt ut, så nu väntar både du och jag på den första, späda våren :)
då får vi kanske se halsduken imorgon :)
kramar

ansepanse sa...

Sv: okey, du ska ha inlägget med halsduken ikväll
ja, vi väntar på våren du och jag :)
kramar

Veiken sa...

Löven är så vackra på hösten, men det hjälper inte. Den mörka och kalla årstiden nalkas med stormsteg!
PS: Vi hoppade över Rom den här gången. Vi var där för flera år sedan och tycke vi inte det var så kul att åka dit igen i värmen! Kramar Fin triss - glömde ;)

Agnetha sa...

BS Vi har varit i kontakt tidigare, men det var ett bra tag sedan.
Jag måste ju tro att jag kommer att bli frisk från detta, tar maken med mig till Onkologen nästa torsdag , känner mig för rädd att åka själv.

Kram

Augusta sa...

Fint och fina färger på trissen :)
Det är många som är med i detta märker jag.

Våren är en skön tid men alltför kort bara. Som sommaren. Hösten och vintern alltför lång.

Kram