måndag 23 januari 2012

Dagen idag. Inget nytt under solen.


Jag har gått med i en tävling med den här bilden hos Fototävling.nu.  Jag har kallat den för Magnolia med humla, men jag tror nog att det är nåt annat i blomman. Klicka här så kommer du till tävlingen.
Idag har vi bara låtit dagen komma hur som helst. Eftermiddagen tillbringade vi på Väla Köpcentrum. Där åt vi varsin bakad potatis på Graffiti Café, som ligger på Restaurangtorget i den nybyggda delen. Potatisarna var med Gubbröra och sallad. De smakade jättegott.
Senare drack vi kaffe med varsin gosenbulle på Schillers café.

Jag skulle köpa mej en burk Niveacreme på HM, för min hade tagit slut. När jag skulle betala, så låg min börs hemma. Så Sibbe fick rycka ut och hjälpa till. Mycket mer finns inte att berätta, eftersom vi inte hade busige Baloo hos oss. Men han kommer i morgon.
Det har hänt så lite så jag måste gaska upp mej och visa nåt roligt. Se videon här.



Dagens Citat:
Jag undrade alltid
varför inte någon gjorde något åt det;
tills jag insåg att jag var någon.
Lily Tomlin.
*******************************************************************

Glöm inte min Reseblogg. Klicka på jordgloben så kommer du dit.
 Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! ♥ ♥ ♥
 

7 kommentarer:

Maria sa...

De var väldigt vad han var arg. Det blev ju en ganska trevlig dag för er och bjuden på mat blev du utav din snälle gubbe.
Ha de bra/kram

Fenixmonas sa...

Godmorgon! Tyckte allt att ni hade en innehållsrik dag i alla fall...här är det bara....äta, sova, jobba! Fast på lördag blir det annat! Kramiz

biggan sa...

hihi kul film, förstår det är tyst när baloo inte är hos er, men ni hann väl med lite i alla fall, ha en fin dag vännen kram biggan

Siita sa...

God morgon. Här händer det inte mycket heller. Fick liten släng av kräksjuka i går kväll så jag är hemma idag. Kram

Sand mellan tårna sa...

Jätte fin bild!
Väla har man varit på några gånger som yngre. Jag är ju född och uppvuxen i Ljunby i småland så då åkte vi till Väla och shoppade. Alltid inför skolstarter.
Tur du hade Sibbe som kunde rycka ut och lösa ut dig.
God morgon och ha en fin dag.

trollmor sa...

Ibland är det så att dagar bara passerar men dom kan vara bra ändå.

Carina Sjölund sa...

Vad mysigt ni har det med era resturangbesök :)

Kul att sötis kommer på besök igen :)
Pussa honom på nosen från mig!
Kramen vännen♥