måndag 30 juli 2012

Den ena dagen si och den andra så.


Som sagt. Det är lite skillnad från dag till dag. Igår hade vi ju en härlig dag i Killeröd med den underbara utsikten och det goda kaffet med brödet. Idag har det gått på halvfart igen.

Men först blev jag färgad i håret, för utväxten var för stor. Det är ju Sibbe som hjälper till med färgningen med henna. Sen blev det lunch och lite middags-slummer sen jag hade duschat ur färgen och duschat hela mej.

När slummern var slut, klädde vi oss och åkte upp på Väla, för jag behövde lite pynt till håret. Sen jag hade handlat på HM, så satte vi oss hos Schillers med varsin kopp kaffe och varsin chokladbiskvi. Så var det dags att åka hem igen, sen vi hade handlat lite på Coop. Det blir stora räkor i morgon har vi bestämt och köpt hem.
Klicka på bilden här, så får du se lite vad vi gjorde på Rhodos i höstas.
Glöm inte tävlingen jag är med i. Klicka här, så kan du rösta på mina djurbilder. Det går att rösta varje dag på alla bilderna, om du har lust. Och det har du väl?
Jag är med i en tävling till. Klicka här, så kommer du till den. Det är bara att rösta med att välja hur många stjärnor min bild är värd. Den är värd många väl???

Dagens Citat:
Lycklig den som inte sörjer
vad hon saknar
utan glädes åt vad hon har.
Okänd.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Glöm inte min Reseblogg. Klicka på jordgloben så kommer du dit.
Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! ♥ ♥ ♥

6 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Här har det regnat inatt o jag hade molnigt när jag kom upp, men nu vaknade solen. Hoppas på en lika fin dag idag som igår. Här får nog gå på halvfart idag, inget flackande alls. Kramar

Fenixmonas sa...

Ja, färg behövs ibland, både för håret och för tillvaron, fast du lyckas allt att sätta färg på båda! Nu är det röstat o klart! Hoppas du vill rösta på min bild också! Kramiz

ansepanse sa...

nu är jag tillbaka från semestern :)
kramar

Carina Sjölund sa...

Att få snygga till sig i håret är ju inte helt fel. Jag skulle behöva sätta en sax i mitt hår, jisses vad det växer :)
Här blåser det så in i vassen idag, men solen är med oss, och det tackar vi inte nej till :)
Kramen vännen♥

Veiken sa...

Bra att du har hjälp med håret. Henna är så snyggt och du klär så bra i det!
Stora räkor är smaskigt, hoppas du fick tag på några och fick njuta av dom goda skaldjuren! Kram

ansepanse sa...

Sv: tack :) det känns bra att vara hemma igen
kramar