torsdag 12 juli 2012

Vill du vara med om en överraskning?


Idag blir det inte mycket skrivet här, för jag har mest hållit på med mina resepärmar. De har inte blivit färdiga än. Kikar du här, så får du kanske en överraskning. Mer blir det inte nu.

Dagens Citat:
Först långt efteråt,
när det är för sent,
vet man vilka år
som var de lyckliga.
Per Anders Fogelström.
*************************************************************************
Glöm inte min Reseblogg. Klicka på jordgloben så kommer du dit.
Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! ♥ ♥ ♥

5 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Jag har sett överraskningen...fast jag blev inte så överraskad...hihihi...Bra citat idag igen! Kramiz

Siita sa...

God morgon. Idag sak jag till Thea o gosa lite om hon vill. Sen ska dotter få titta om hon hittar någon resa åt oss. Skönt att få dra iväg. Men såg att jag måste fixa nytt pass först. Kram

Nett sa...

Duktig du är som håller på med dina pärmar. Du har ett stort intresse av det. Idag kommer mamma på besök och hon är så nyfiken på mitt pysselrum, så tid kommer att spenderas där. Kram

Veiken sa...

Jag såg din överraskning. Första gången jag var i Puerto var jul nyår 1959-60. Jag minns det så väl.
Kram

Nett sa...

Vad skönt att du snart har det gjort, då kan du pusta ut sedan och inrikta dig på nästa resa :) Kram