tisdag 17 juli 2012

Fru Glömström tävlar och har haft dragning i en tävling.


Nu har jag gått med i en ny fototävling hos Fritidsresor.
Rösta gärna på min bild. Du kommer till röstningen om du klickar på bilden här under.

  Oj, oj, oj!!! Jag har inte hållit reda på datumen.  Helgen har haft många inslag. Jag hade ju en tävling om Kaffehörnans mugg, som skulle avgöras den 15de. Det glömde jag helt och hållet, så nu får jag ju göra en dragning bland de 12 lotterna, som jag har delat ut. Vinnaren blev DU.Klicka dej in och var sen snäll att mejla mej ditt namn och adress, så ska vinsten komma så fort som möjligt. Min mejladress hittar du längre ner i min högerkolumn.
   
Så har jag själv gått med i Fritidsresors bildtävling om bästa semesterbilden. Du kan rösta på min bild här.
Dagens Citat:
Du kan misslyckas många gånger,
men är inte misslyckad
förrän du börjar skylla på andra.
Olaus Petri.
************************************************************************
Glöm inte min Reseblogg. Klicka på jordgloben så kommer du dit.
Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! ♥ ♥ ♥

7 kommentarer:

Veiken sa...

Nu har du haft mig att gå in och kolla vem som vann muggen och klicka mig in och rösta på din underbart vackra femstjärniga bild! :) Kramar

Maria sa...

Vad glad jag blev för vinsten, äntligen har jag vunnit, jippi.
Tack så mycket.
Ha de gott/kramen

Maria sa...

Ja ja ok då,
kram kram å tack till dig Sibbe.

Fenixmonas sa...

Jättekul att Maria vann muggen!
Nej, Valnötsträdet finns inte på något htell utan i privatträdgården som ligger vid våran trapp på Tropic. kramiz

Siita sa...

Grattis till henne som vann den fina muggen. Hittade ingen stans att trycka för att rösta på din bild. Kram i solen.

Nett sa...

Hoppas att du får tur i tävlingen, det har jag nog missat den tävlingen på Fritidsresor, får ta och kolla detta när jag har vaknat. Kram

Veiken sa...

Nu har jag röstat på din bild idag igen - jag trodde bara man kunde rösta en gång!
Svar: Det är inte alls synd om mig att jag inte ann. Jätteroligt att de blev Torparmor! :) Kramar'