torsdag 5 juli 2012

Tävling


Jag tänkte ordna en tävling, eftersom jag har bloggat sen november 2009. Mitt första inlägg skrev jag den 14/11 då. Du kan se det inlägget här. Då var det i Metrobloggen, som senare lades ner. Jag överförde allt därifrån till min Reseblogg.
Det är ju snart tre år sen, men jag är lite ivrig att ha en tävling och den här passade ju in just nu. Som vinst får du denna mugg. Det är Kaffehörnan som sponsrar den.

Du ska alltså ge en kommentar hos mej, så har du en chans att vinna muggen. Det ger dej en lott. Länkar du sen till min tävling, så får du en till. Bilden högst upp är en äppelkaka med vaniljsås, som mycket väl kan njutas med kaffe i den här muggen.

Dragning sker den 15/7.
Dagens Citat:
Vägen till "en gång"
leder till staden "aldrig".
Spanskt ordspråk.
**********************************************************************
Glöm inte min Reseblogg. Senaste inlägget finns här. Glöm inte att klicka på bilden, så du kommer vidare till mitt Resealbum på Reseguiden.
Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! ♥ ♥ ♥

11 kommentarer:

Anonym sa...

Klart att jag vill vara med o tävla hos dig. Jag har ju ingen blogg att länka till så jag delar detta vidare på FB.
Kramar/Mi

Augusta sa...

Hej hej Gilla,
Klart att jag vill vara med i tävlingen och dessutom får jag två lotter eftersom jag har länkat till dig från min blogg :)

Kram

Maria sa...

Fin mugg som jag gärna är med å slåss om, länkar med bild hos mig.
Önskar er en skön helg/kramen

Fenixmonas sa...

Morning! Ok! Då blir det bara en lott för jag hinner inte med att tävla just nu! Kramiz!!

Siita sa...

God morgon. Glömde skriva inlägg igår. Nu vill jag gärna vinna muggen. Kaffehörnan var en trevlig kille. Kramar

ansepanse sa...

är med och tävlar :)
imorgon far vi iväg på semester :)
kramar och grattis till din blogg

ansepanse sa...

Sv: tack, vad snäll du är :)
mm, vi hörs när jag kommer tillbaka
bamsekramar

Mita sa...

Hallå vännen,grattis till tre år på bloggen.
Jag började också på Metrobloggen,sen har jag hoppat runt lite och har även haft ett par hemsidor.Ombyte förnöjer,hehe..
Jag vill gärna vara med och tävla och jag kör på två lotter eftersom jag tänker länka till din blogg.
Kramen och ha en toppendag♥

Sara sa...

Jag är med!

anna sa...

Jag är jätte gärna med och tävlar:) Följer kaffehörnan så det hade vart sjukt kul att vinna den grymt snygga muggen. Ha en trevlig kväll

Veiken sa...

Klart jag vill vara med och tävla om en mugg! Kramar