måndag 25 november 2013

MÅNDAGSFRIDEN HAR LAGT SIG.


Nej, det stämmer inte med trafiken hos oss. Man håller på med att bygga om intill Ängelholmsvägen, som går förbi vårt fönster.
Undrar du vad detta är, så kan jag säga, att allt det röda du ser, är baklyktorna på en mängd bilar, som förarna tänker, att man ska köra ut från stan. De vita lyktorna är på bilarna, där förarna tänker sig komma in till stan. Det är helmörkt ute nu.

 Helsingborgs Dagblad skrev om detta redan i förmiddags. Vill du ha förklaringen till den här trängseln, så kan du klicka HÄR.

Jag kan hålla med om, att bilden är rörig och otydlig, men jag stod i vårt vardagsrumsfönster och fotade genom det och det hade regnat på rutan.

Jag var tvungen att ändra rubriken, för jag var helt vilse i pannkakan. Ärligt talat, trodde jag att det var söndag och fridfullt.

Glöm inte min Reseblogg. Klicka HÄR så kommer du dit.

Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! 
♥ ♥ ♥

10 kommentarer:

Anonym sa...

Kväller,,bilden är ju effektfull med alla röda och vita ljus..Haé Kram.

ansepanse sa...

det såg nästan ut som röda julgranskulor :) jag skojar bara, men tänk vilken trafik det är
Sv: jag hade inte ens med kameran på promenaden, vågar jag säga det, bloggare och allt :)
mm, tänk vilken skillnad, nu tar vi ju direkt och för över bilderna till datan, kasserar de vi inte vill ha osv
kramar

Ama de casa sa...

Oj vad skönt att vi slipper rusningstrafiken nuförtiden. I Stockholmsområdet var den gräslig, oavsett om det var ombyggnationer eller ej...

Bibbi sa...

Bilden är kanonbra!!!!
Sov så gottkramen <3

Veiken sa...

Bilden är ju läcker! Man ser verkligen att det är trängsel åt båda hållen! Kram

Fenixmonas sa...

Fruktansvärt mycket trafik! Så ser det oftast ut nere på stan här också, så jag är så glad att vi inte bor inne i stan. Kramiz

Siita sa...

God morgon. Oj så mycket lampor. Här kom en bil i går kväll efter det blev mörkt, det var en tjej som kom o köpte en sjal. Kram

ansepanse sa...

Sv: mm, det är lite svårt när man ska leta efter någon speciell bild, jag vet :) eftersom jag ofta gör det, det gäller att komma ihåg ungefär när man tog den
önskar dig en fin tisdag
kramar

Anonym sa...

Solen lyser här nu,,men den orkar bara lyfta graderna till knappt 3 grader...
Ja men bilar som är i rörelse och lite mörker kan ge fina bilder..Haé Kram.

Carina Sjölund sa...

Jisses vilken trafik! Nästan vackert på ett vis, med alla röda lyktor :)
Kramen♥